Succes met leren Ilse!
Wij moeten de 28e ons PWS inleveren, ik zou echt niet weten welk lettertype en de grote is
Zal vast wel ergens staan, als je het niet weten even aan je begeleider vragen? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En een 6,6 gemiddeld op NLT. Dus alle verslagen, de presentatie en de SET.
.
En goed bezig! Dat had ik ook graag over mezelf gezegd, maar helaas
dreamheart schreef:Heey! Hebben jullie ook een practicum van Biologie deze SE-week? Zo ja, waar ging die van jullie over?
Kon echt helemaal niks meer over het artikel vertellen
Zo balen, vanavond staat het cijfer erop. Voor economie heb ik een 4,1 sta nu een 4,88. Ik baal zo gvd erg, heb eigenlijk maar 2 voldoendes gehoord dus ligt weer niet aan mij.. Opzoek naar iemand die bijles wil geven, misschien ''een vriend'' van mij. Weet niet wat het is maar ik zit er echt even helemaal doorheen, of het komt gewoon door de winter (I hope).

Hopelijk kun je boede bijles vinden... Ik hoop voor je dat je een goed Duits cijfer hebt! Weet je het inmiddels al? Kwam het door de stress dat je niets over het artikel kon vertellen?
Hoe gingen jullie luistertoetsen? Duits ging bij mij wel goed,maar Engels ging echt slecht
. En balen van economie...
.
. Balen dat je niets meer over het artikel kon vertellen, door de zenuwen oid? Weet je je cijfer al?
. Zegt ook wel genoeg als er maar 2 voldoendes zouden zijn. Hopelijk vind je snel iemand die je bijles kan geven! Is er geen docent bij jullie op school die bijles geeft? Wij hebben sinds vorig jaar inloopuren, echt ideaal!
.
. Engels is sowieso niet mijn sterkste vak, en dat kijken en luisteren al helemaal niet helaaas.... Jammer dat jouw Engels ook niet goed ging...123diezel schreef:dreamheart schreef:Heey! Hebben jullie ook een practicum van Biologie deze SE-week? Zo ja, waar ging die van jullie over?
wij hadden vorige toetsweek wel een bio practicumtoets, dit ging toen over evolutie, het tekenen van een cel, iets met het tellen van organismen ofzo en iets over erfelijkheid. van alles wat dus![]()
wij krijgen altijd elke periode een half punt bonus op ons practicum cijfer (meestal een verslag ofzo) als we alle opdrachten hebben gemaakt, dus zo ook deze periode. maar we hebben alleen een snijpracticum van het hart gehad waar we geen cijfer op kregen, dus ben benieuwd wat er nou met die bonus gebeurt, vind het namelijk ook helemaal geen probleem om bonus op m'n toetscijfer te krijgen!
Dat word dus mijn herkansing!

Ik heb gewoon zo niet het idee dat ik tentamenweek week heb. Ik leer wel gewoon goed hoor, maar het besef moet denk ik nog even komen

Ik had er overheen gelezen.
Maar wat sta je nu voor Duits dan? En hoeveel cijfers krijg je nog? Ben je goed in lezen met Duits? Dat wordt uiteindelijk 50% van je cijfer hè. Gaat echt wel goedkomen joh! Niet te veel stressen hoor, dat help ook niets

. Mocht je er geen een lenen?
.
. Zegt ie: dit is het laatste. Vervolgens staat ie nog over 25 dingen te banketstaaf (bokt veranderd het woord, hahaha grappig). En het ergste is dat nooit iemand naar hem luistert, want het is ook niet te volgen. Dus ik ga nu maar naar bijles van een andere goede docent. En dat werkt want had een 6,2 op economie.
.
.
.
.
We mogen écht geen grafische gebruiken want die had ik wel mee... 
(sorry ik ben je naam kwijt)
.
. Heel vervelend
.