De eerste dagen kamp waren erg leuk, super fijn gelijk de eerste drie dagen weg want je weet gelijk de namen en je leert gelijk iedereen kennen. We hebben maar een klas van 11, en het zijn allemaal leuke mensen. Gister en vandaag echt les gehad, tot nu toe is alles erg interessant en wil ik het graag leren
Het is voor ons wel een enorm gedoe om uit te vinden wat de voorbereiding voor een les is.. je begint in 1 document waar je de taak bij de code van de les opzoekt, dan ga je naar een ander document met die code waarin staat wat de les is, welke boeken en dan wat je moet voorbereiden; die en die taak, weer in een ander document...
Na dat voor alle lessen te hebben gedaan voor aankomende dagen komt er toch wel een flink aantal uren studiewerk uit

Mijn laptop is er trouwens mee gestopt. Ik ben naar win10 gegaan, ging eerst goed maar later wou hij weer een update doen, zegt dat hij hem niet heeft voltooid en nu kan ik niks anders dan aan en in de verkenner, uitdoen kan ik alleen via ctrl alt del. Kan op de rest klikken wat ik wil maar hij doet gewoon niks, kunnen niet eens een factory reset doen.. zeer slecht getimed. Even bedenken wat we er nog allemaal mee kunnen doen behalve terug naar de winkel.