Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:Hier zakt de moed me even in de schoenenNiks anders dan afwijzingen & de leuke/kansmakende/geschikte vacatures zijn voor nu even op lijkt wel.
Mensen die tips hebben om een dagritme aan te houden en zo een beetje nuttig de dag door te komen? Heb nu zowat geen reden om een beetje op tijd m'n bed uit te komen...
quartel schreef:michelle933 schreef:Ik ben opzoek in de omgeving westland naar een baan voor in de thuiszorg/schoonmaak of iets dergelijks. T maakt me niet zoveeel uit
Je hebt toch wel al minimaal 20 jaar ervaring he??
En je opleiding is ook minimaal HBO???![]()
Anders geef ik je weinnig kans
quartel schreef:michelle933 schreef:Ik ben opzoek in de omgeving westland naar een baan voor in de thuiszorg/schoonmaak of iets dergelijks. T maakt me niet zoveeel uit
Je hebt toch wel al minimaal 20 jaar ervaring he??
En je opleiding is ook minimaal HBO???![]()
Anders geef ik je weinnig kans
purny schreef:michelle933 schreef:Ik ben opzoek in de omgeving westland naar een baan voor in de thuiszorg/schoonmaak of iets dergelijks. T maakt me niet zoveeel uit
Careyn? PietervanForeest? HWW Zorg? TSN?
Zijn enkele organisaties die thuiszorg bieden maar of ze mensen nodig hebben weet ik niet
Dimple schreef:Lous, je kunt toch refereren aan de periode dat je daar stage hebt gelopen? Benadruk de kwaliteiten waarvan JIJ al weet dat je die daar nodig hebt. Je hebt een stap voor op de rest. Zorg dat je dat goed laten merken in je brief.![]()
Alleen focussen op het positieve en niet op het negatieve. Iedereen heeft zijn leerpunten, hoe oud je ook bent![]()
Succes! Er zijn vast mensen die je brief willen controleren mocht je twijfelen.
blingpiggy schreef:Goed dat je gebeld hebt Yvonne! Ik zou de brief dan een tikje informeler schrijven, aangezien je er al bekend bent. En uitgebreid ingaan op je ervaring.
idinn schreef:Blijven ademen purny! Misschien kan hier iemand je helpen die daar handig mee is?
Ik heb wat gesleuteld aan mijn linkedin. Mijn samenvatting:Citaat:Door allerlei omstandigheden heb ik besloten niet verder te gaan met de master diergeneeskunde. Vanwege die beslissing ben ik momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging in het leven. Van laboratoriumwerkzaamheden tot werk in de dierhouderij. Een combinatie van mijn beide opleidingen zou natuurlijk een droombaan zijn! Ik sta open om nieuwe dingen te leren en cursussen te volgen. Als single kan ik gaan en staan waar ik wil, waardoor verhuizen geen probleem is. Mijn uitdaging kan zich dus bevinden in omgeving Gent of ergens in Nederland of Scandinavië.
Even snel in elkaar gedraaid. Moet er nog eens wat dingen aan veranderen. Maar mocht iemand nu mij googlen en in de "omg vrouw + 28" paniekmodus hangen.. ik ben single dus voorlopig niet zwanger *niet dat ik dat ooit zou willen, maar dat is nog steeds wat men van je verwacht, als vrouw moet je je voortplanten*
Ondertussen moet ik nog steeds een brief maken voor een vacature. Maar heb er echt even geen zin/puf voor. Als deadline heb ik besloten dat die dit weekend de deur uit moet. Dan ben ik nog steeds ruim voor 20 februari. En komende week ook even rondmailen voor vrijwilligerswerk. Om bezig te blijven en staat altijd weer goed op CV. Nog even twijfel of ik iets met mensen of dieren wil gaan doen.
Anneert schreef:Wij zijn wel serieuze concurrenten van elkaar, Yonne.. spannend! Niet dat we dadelijk ook nog uit het zelfde dorp komen he..
Vandaag een brief geschreven die totaal anders was dan anders, met mn geupdate CV erbij, hopen dat het iets wordt