Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat flauw dat ze je nooit eerder feedback hebben gegeven dan ook zeg..
Anna schreef:Jeetje Marrit wat een rotcijfer. Wat raar dat jullie het ook pas weer in augustus mogen inleveren
En ook echt door één foutje in de literatuurlijst..
Volgens mij zegt dat meer over de begeleiding dan over ons...
ook voor alle andere afgestudeerde en degene met een baan
dit weekend de volgende versturen hopelijk mag ik daar wel op gesprek komen.
Dus dat sowieso nog een halfjaar door. 
Saskiaa_ schreef:Gefeliciteerd aan alle geslaagden en degenen met een baan!![]()
Jeetje Missy, dat meen je niet.Wat flauw dat ze je nooit eerder feedback hebben gegeven dan ook zeg..
![]()
Succes amandananana!Anna schreef:Jeetje Marrit wat een rotcijfer. Wat raar dat jullie het ook pas weer in augustus mogen inleveren
Wij hebben dat ook. Ook geen concept, of verdediging. In mei is het de allereerste keer dat een docent het onder ogen krijgt en als het niet goed is, is het ook 10 augustus opnieuw...
Marrit, dat klinkt net als bij ons. Wat waardeloos zeg! En wat een verschrikkelijk rot cijfer.![]()
En ook echt door één foutje in de literatuurlijst..
![]()
Ik heb weer een beetje de motivatie kunnen vinden om het te verbeteren. Baal wel als een stekker nog steeds. Nu ik er mee bezig ben, zie ik hoe simpel het is dat ik aan moet passen. Als we nou gewoon fatsoenlijk begeleid waren, had ik dat geweten en had het in één keer goed geweest.![]()
Bij ons heeft iedereen het nu terug, verhouding is ongeveer 15 voldoende/65 onvoldoende.Volgens mij zegt dat meer over de begeleiding dan over ons...
Had ik ook moeten doen, een ander vragen mijn scriptie te schrijven
Gezonde spanning is alleen maar goed! Ik vond het ook doodeng maar het viel eigenlijk heel erg mee.