Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chimello schreef:Ik zou graag wat meer html leren, wat raden jullie mij aan qua boeken/websites?
Heb nl een ontwerp in m'n hoofd voor een site maar ik wil leren hoe ik het zelf kan doen ipv wordpress te gebruiken.
Wij zoeken alles op wat we niet weten via Google. Dus je lert correct googlen

?
Ik deed ook CMD, alleen dan aan de Haagse hogeschool en ik heb voor minor nog een halfjaar in Finland verschillende vakken en projecten in media & art gedaan. Heb een tijdje bij een internetbureau als designer gewerkt en ben nu een beetje voor mezelf bezig/aan het rondkijken wat ik wil/reizen
Ik ben niet zo heel actief meer op bokt met posten, maar lees nog wel graag mee 

Wordt al gewerkt met HTML5 dus je bent gelijk up-to-date en hij is nog goedkoop ook. Er is ook een vervolg met Jquery en Javascript maar die schijnt dan weer wat minder te zijn.chimello schreef:Dankjewel! Ga ik zeker eens bekijken. Boek is toch wel fijn voor de basics. Snap dat die html ooit outdated gaat zijn maar dan heb je dat wel al eens gelezen. Gefeliciteerd met afstuderen trouwens! Neem aan dat je heel wat ervaring hebt opgedaan in het buitenland. Dat zou ik ook graag willen.
Marit schreef:Vandaag mijn eerste officiële logo opdracht afleverenBen er best trots op

Zo druk als je het in je eerste jaar hebt heb je het daarna nooit meer
Ik zit nu in 3e jaar en ga echt amper nog naar school, stelt geen hol meer voor
Marit schreef:Wordt elk jaar minder hoorZo druk als je het in je eerste jaar hebt heb je het daarna nooit meer
Ik zit nu in 3e jaar en ga echt amper nog naar school, stelt geen hol meer voor
Waar CMD het eerste jaar lijkt alsof je de complete opleiding in 1 jaar moet afronden