ik heb mijn laatste. Agressie helaas genoeg. Maar ja, voor sommigen klinkt het misschien raar, maar het hoort er inmiddels bij. wel in de zin van "ik kijk er niet meer van op"
Alleen nu toch weer bezig geweest met papierwerk omtrent agressie, blegh. Weer een collectieve aangifte
maximus, dan ben jij zo iemand die de patiënten naar ons brengt! Ik werk op de spoedgevallen! Zit ook 20 uur per week op de ambulance, ik vind de agressie ook een van de redenen om met dit werk te stoppen!
Wel thuis allemaal! Ik ben net begonnen tot 13.30 uur...
Lis_Ol
Geplaatst: 22-09-14 04:15
Herkenbaar haha. Hier is de zondag nacht altijd het drukst qua werkzaamheden, weekendevaluatie schrijven, weekplanningen allemaal nakijken en kopiëren (dat is dan extra op de standaard taken he ) Heb nu alles af, 1 patiënt wakker en de rest slaapt.
Nee helaas, anders moest een collega die net uit de nacht kwam en die er deze week ook weer in moet. Dus ik dacht naja dan doe ik het maar. Ik werk bij 112.
Ik heb nu mijn eerste, maar eerlijk gezegd kan ik dit beter ochtend noemen (al moest ik om 02:45 wel opstaan) moet nog beginnen en werken tot 13:15
eempiej
Geplaatst: 23-09-14 04:31
Woensdag moet ik naar school de hele dag en dan in de avond een slaapdienst. Morgen wel vrij gelukkig :p anders trek ik het echt niet. De mensen die 112 bellen helpen via de telefoon inderdaad en dan voor de ambulance en de brandweer.