Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik ga in nette pantalon, blouse met bijpassende blazer
Haar laat ik bewust los (maar wel gestyled), lichte make up op, leuke oorbellen in, ketting om en hakjes aan ik kan op weg hahastaat mij juist hartstikke professioneel en volwassen
en ook vlot.
Kokerrok staat mij totaal niet, dan ben ik net een stewardess en daar solliciteer ik niet op
Voor mijn eerste bijbaan liep ik er overigens wel uiterst casual bij; als order picker was 'representatief' totaal niet van toepassing haha
marjo_elise schreef:Even een stille meelezer hier. In aug. afgestudeerd als paraveterinair. Wil der niet in verder omdat ik het niet zo leuk vond als ik dacht. (En er is geen werk in te vinden en geen droog (brood mee te verdienen haha) Nu al een jaar aan t wachten totdat de cursus gebitsverzorging bij paarden in Deurne nou is begint. Werk in de zomer bij een aarbeien kwekerij in de buurt en zoek iets voor der bij (aangezien t bijna alleen een zomer baantje is) (goh). Gesolliciteerd bij de V.rijbuiter hier in het dorp. Op hoop van zegen dan maar.
Enne over de outfit. Ligt er aan waar je solliciteert. Als serveerster zou ik me netter kleden dan iets op een camping of iets dergelijks.
Zo hier mijn hele levensverhaal hahah
Gwen09 schreef:Tip voor iedereen die chaos in haar hoofd heeft, niet weet wat ze wil, dromen heeft maar niet weet hoe je die moet waarmaken of toe is aan een carriereswitch: het boek: JIJ BENT AAN Z
Echt een fantastisch boek! Ben vandaag de hele dag met opdrachten bezig geweest (het is echt een doe-boek) en zit te stuiteren van enthousiasme! Zoveel openbaringen... echt geweldig! Voor iedereen die maar op van alles aan het solliciteren is, echt een aanrader!!
Kan niet genoeg zeggen hoe blij ik ben met dit boek!!
rockwitch schreef:Vrijdag mag ik op intake bij een detacheringsbureau. Hopelijk kunnen die me wat verder helpen.