Wie nog meer afstuderen in 2013?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: Wie nog meer afstuderen in 2013?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:13

@zap; wat kun jij helder uitleggen! :) !

Nou, status:
Verslag staat in elkaar. Alleen samenvatting moet nog. Inleiding gedeeltelijk. En een stuk literatuuronderzoek. Maar ik ben mijn aantekeningenblaadje kwijt (heerlijk, chaotisch zijn..)

Over 3 kwartier moet ik het inleveren. Ik wil de inleiding dan af hebben. En vandaag in elk geval het stuk literatuur nog mee sturen.

Samenvatting in elkaar zetten na feedback.

En dan vanavond en morgen artikel in elkaar zetten.

*hijgt* :')

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:34

Haha gaat de goede kant op! Mag je het digitaal inleveren?

Ik zit heerlijk in de tuin aan m'n scriptie. Had alles uitgeprint voor 1e versie en kan nu dus zo alles nalezen en verbeteren

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:40

Ik zit ook in de tuin nu even! Heb inmiddels bijna alle citaten uitgezocht die ik wil gebruiken in mijn resultaten.
Ik moet het uiterlijk 1 september inleveren, anders moet ik opnieuw schoolgeld betalen. Ik heb dus nog wel even, maar mijn docent gaat 4 weken op vakantie, dus ik had eigenlijk nog feedback willen hebben voordat die weg gaat. Ik zit dus niet keihard te stressen, maar echt leuk vind ik het niet....

Aksay, jij durft in zo'n korte tijd....niet teveel op bokt kijken en elke minuut nuttig besteden dan maar! Succes!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:42

Ik mag nu digitaal inleveren ja :) Gelukkig, want anders moest ik nog 2u reizen (uur heen en uur terug). Definitief moet wel hardcopy en speciaal papier etc.

Wil zometeen even naar stal gaan. Het zit me niet echt lekker dat mijn pony zich niet goed voelde. Dus die wil ik even temperaturen. Neem lekker artikel mee wat ik voor literatuuronderzoek opnieuw moet doornemen. En dan ga ik dat in de wei wel liggen doen :))

Laptop buiten gaat helaas niet dus ik zit al 2 dagen binnen :')

@zephyr; nee, akshay is gewoon een idioot die alles veel te lang laat liggen :')
Bijna ''klaar'' alleen het literatuurstuk komt dan later :)

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:45

Hahaha, ik herken mezelf daar wel in, totdat ik dit laatste aanbod van de school kreeg, dus nu ben ik wel serieus bezig. En lukt het me niet dan kap ik ook met school....Nu pas ik de hele week bij een vriendin op haar katten, dus heb ik ook rust. Ik zit ook al 2 dagen binnen, alleen nu met citaten aanstrepen enzo kon ik even buiten op papier werken ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:52

Ik heb nu peper in m'n achterste omdat ik volgende week om deze tijd gewoon lekker kan werken. Of nouja lekker werken.. kan werken en geld kan verdienen :))

Nog geen na-studie-baan maar wel de kans om bij mijn weekendbaan flink uren te gaan maken :)
Dus ik wil klaar zijn..
En ik ben het ook gewoon beu :o

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:56

Ja fijn is dat! Ik zou nu ook echt graag een serieuze baan willen. Ben al druk aan het solliciteren, maar het wil nog niet zo hard lopen :(

Heb ondertussen een bak groenvoer naar binnen gewerkt en verse jus, dan kan ik er weer even tegenaan. Weet eigenlijk niet waar ik in de chaos moet beginnen, uh verdergaan?!?

Akshqy, gelukt?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 17:36

orde scheppen in de chaos heeft mij zowat een maand gekost.. Echt gewoon compleet schildpad werd ik ervan (zie je het voor je? Zo om je hoekje van je schild kijken ''ieks nee, 't ligt er nog'' en weer terugkruipen :') )

Ik heb het netjes om 2u verzonden. Alleen zonder dat ene literatuurdeel. Dat wil ik straks na het eten gaan afmaken. Ik moest echt even naar stal ivm pony. Dus ik ga vanavond door tot een uurtje of 2.

Is het bij jou nog goedgekomen? :)
Heb je wel al werk voor na de studie? een weekendbaantje ofzo waar je meer uren mag draaien? :)

Ik ga morgen even gauw langs mijn baas (moet toch mijn auto ophalen die is gekeurd vandaag). Even vragen hoe het zit met extra werken. En hoe het wat hem betreft zit met solliciteren, want dat wil ik toch ook wel gaan doen. Maar ook niemand voor het hoofd stoten :)

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:52

Ik ben nu even gestopt! Ben best aardig bezig geweest, maar de lat lag denk ik wat hoog! Vanavond ga ik nog wel even verder. Zo ben ik ook al maanden mijn studie aan het ontlopen, tot ik de knoop doorhakte! Nu kijk ik er iig weer naar! Afgelopen dage wel wat vooruitgang gezien en ik heb nog heel veel concrete dingen in mijn hoofd wat ik wil doen, dus door dat eerst te doen heb ik nog even tijd om weer na te denken over die moeilijke dingen :)
Ik werk nu al een paar jaar als judoleraar. Maak minimaal 18 uur in de week en regelmatig nog projecten. Daar blijf ik dus voorlopig ook werken, maar ik zou wel graag meer willen....

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:42

Goedzo Akshay!
Ik heb nog 1,5 dag ongeveer. Moet het woensdag inleveren...maar wanneer is een beetje onduidelijk. De man reageert gewoon niet op mijn mail :(

Morgen nog maar een keer mailen. Ik heb ook geen telefoonnummer van hem (hij zit de helft van de tijd in Beglië en een paar keer per dag in Leiden). Maar ik wil wel graag weten hoe hij het wil hebben, want dat scheelt dan misschien nog een dag extra dat ik iets kan doen eraan.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:51

Hier ook zoiets...
Mijn opdrachtgeefster (en dat is iemand anders dan degene voor wie ik de opdracht eigenlijk heb gedaan, lang verhaal) moet mijn presentatie terugkijken (is gefilmd).

Vrijdag halve dag achter haar aan gelopen, alles liep uit etc. En toen liep ze me straal voorbij, ging ze wat anders doen...
^)

Heb vandaag usb met videobestanden op de post gedaan.. Ook mijn tijd is wat waard hoor :+

''woensdag inleveren'' zou ik interpreteren als voor 17:00u.
Kun je niet bellen? :)

of een mailtje sturen ''ik heb dit en dit geprobeerd om contact te zoeken hierover. Omdat dat niet lukte heb ik besloten het zo te doen''. ? :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:56

Ja ik heb dus een maitlje gestuurd naar hem, zal ik morgen nog een keer doen, met de vraag deadline 17.00 uur?

Maar hij is dus nieuw op de uni. Weet zijn kamernummer niet, staat niks op de websites en heb dus alleen een emailadres (van België) en dus geen telefoonnummer. Ik weet ook niet of hij een postvak heeft....

Ik cc mijn begeleider er iig wel bij, dan weet hij van de 'problemen'.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:05

Balen zap, kan je niet gewoon naar de uni bellen en vragen naar hem? Ik ga nog even mijn paard rijden, ff ontspannen en dan kan ik er zo weer tegen aan denk ik..... Morgen ga ik denk ik echt even een dag hier niet naar kijken....ff een dag van het mooie weer genieten. Vrijdag gaan 2 verstandskiezen eruit, dus nog even iets leuks doen voor die tijd mag ook wel :D

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 01:10

Is er nog iemand hard aan het werk?

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 03:21

uh, er kwam een vriend langs en we hebben een vuurtje gemaakt buiten en lekker een biertje gedronken....Ik heb ook officieel vakantie en nog niet echt veel leuke dingen gedaan, dus helaas....
Ga nu hetgeen wat ik heb iig even zo opstellen dat ik het kan opsturen, dan heb ik daar in ieder geval feedback over!

Beetje schuldig voel ik me al wel, alleen het was wel heeeeeeeeeeeeel gezellig en dat had ik ook wel even nodig....

Hoe staat het er met jou voor Zap? Wel braaf aan het werk geweest?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:16

Haha, ik geef je groot gelijk hoor Zephyr.

Ik ben tot half 2 doorgegaan :j. Echt flink opgeschoten. Vandaag nog even de puntjes op de i, dan kan ik vanavond printen (is dat iig a klaar). Dan moet ik nog een cdrom van bijlagen compleet maken (dat is nog het meeste werk)

Nog ieman die AtlasTI gebruikt hier?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:18

dat klinkt al ver afgerond zap! super!

Ik heb het om half 1 opgegeven..
Had 3 koffie en 2 redbull op en mijn ogen vielen gewoon dicht :\

Ik ben wel bang, heel bang, dat het niet goed is...
Vandaag aan de slag voor artikel.
En even langs de baas om af te spreken tot wanneer ik mag werken en wat voor aanpak hij graag ziet stel dat ik mag gaan solliciteren :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:24

Ja, ik ben lekker opgeschoten. Er lagen nog wat k*t klusjes te wachten en dat heb ik gisteravonden 'even' gedaan. Heerlijk gevoel!

Heb je je literatuurhoofdstuk nog opgestuurd?

En wanneer kreeg je je eerste versie ook al weer terug?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:26

ik heb dat gedeelte nog opgestuurd :j Heb nu totaal een literatuurlijst van 4 pagina's :oo

Wanneer ik mijn eerste versie terugkrijg weet ik niet zo goed. Woensdag denk ik. Vrijdag moet ie definitief hardcopy in de postvakken liggen namelijk :))

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:28

Ohoh, spannend. En jouw begeleider heeft het niet eerder onder ogen gehad toch?

Hier hadden we elke 3-4 weken bijeenkomsten :). En mijn scriptie bestaat uit bijna 80 pagina's (enkel scriptie, dus geen bijlagen). Ze mogen me dan toch niet laten zakken :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:37

Nee ze heeft het niet eerder gezien :) Sterker nog, ik had vorige week nog heel weinig :=

Heb 34 pagina's ingeleverd. Excl bijlagen.
Nu moet ik nog artikel inleveren.

Overigens heb ik mijn presentatie in Utrecht hartstikke goed gedaan, en daar was ze heel trots op. Ik hoop dus ook dat dat mij wat eh ''speelruimte'' geeft mocht dat nodig zijn ;)

Ik denk dat ik heel hard ga huilen als dit klaar is ;) :))
(maar moet wel in augustus nog beroepsassessment doen).

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:43

Haha, als het klaar is mag je huilen :P

Een beroepsassesment?

Nog even doorzetten dan!! Je kan het :D

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:50

Goed bezig hoor! Jullie zijn er echt bijna! Ik moet dus nog mijn resultatenhoofdstuk netjes maken, wat ik nu heb is slechts een schets en ik moet dan nog de discussie en de conclusie schrijven...Ik heb het vannacht nog wel naar mijn docent gestuurd, dan heb ik hier iig feedback op, want nu is die straks 4 weken niet bereikbaar. Na die 4 weken wil ik dan een complete versie inleveren, in de hoop dat dat minimaal een 5,5 gaat zijn ;)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:51

Mag jij niet een eerste versie inleveren? Of red je dat niet qua tijd?

Mijn begeleider zei na m'n eerste versie: het is nu een kwestie van uitserveren :P.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 09:00

hihihi, mijn begeleidster vroeg ook ''welk cijfer zou je graag hebben?''

eh.. *kijkt glazig* maakt mij wat uit. Als ik het maar af heb, en mijn diploma krijg :))

Beroepsassessment is een soort bewijsgesprek waarin ik moet vertellen waarom ik de competenties heb om mijn diploma te krijgen :)