Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Nou ja, ik zie t voor iemand van 60+ toch somber in. Geen opleiding en beperkte werkervaring... Ik heb wel eens gehoord dat je in uitzonderlijke gevallen mag vrijwilligen mbv uitkering ..
?
Sonja_vR schreef:JG,jammer van de chaos, wel fijn dat de leidinggevende dat idd ook wel aangaf
maar dat is een manier voor werken voor mij johik werk nu in de thuiszorg, daar sta je een x aantal uur bij iemand ingedeeld en ik heb altijd tijd over
dan ga ik maar weer de keuken uitgebreid doen want sja...ik moet die uren toch aanwezig zijn en om dan maar niks te doen vind ik ook niks
dan is je taken uitvoeren en daar (zolang je je werk correct uitvoert ) een vast uren aantal voor staat
ook al ben je sneller klaar veel fijner .
Mri schreef:Ik heb als kamermeisje gewerkt in een hotel. Soms had je er van die kamers tussen zitten dat je die echt niet binnen de "normale" tijd af zou kunnen krijgen![]()
Bedden met ontlasting erop (en dan gewoon de dekens terug slaan![]()
), mensen die zich hebben uitgeleefd in de badkamer (poepspetters tot oog hoogte, "pret vlekken" op de muren, de kranen enz Oh, en dan nog een bad met een laag braaksel erin
![]()
) ondefineerbare dingen in de koelkast (hoe kan je er 2 dagen zitten en dan al zo'n schimmel kweken??? dat moet er beschimmeld in zijn gegaan!)
Dat waren wel de meest extreme hoor.
En wij waren echt behoorlijk vlot met werken. In het extreemste geval zijn we met 2 mensen 1.5 uur lang bezig geweest om 1 (!!) kamer schoon te maken! het laatste kwartier waren daar nog 2 bij gekomen om het af te maken zodat we met zn alle pauze konden houden.
Gatver, wat was die kamer RANZIG!
En kamers werden dan natuurlijk elke dag gedaan, soms een dag overgeslagen (do not disturb hangertje aan de deur).