SaskiaB schreef:Birkenstocks naar een sollicitatie.... je maakt een geintje zeker
Nee, met de hand op mijn hart: ze had een witte 3/4 legging aan met een lang shirt met korte mouwen en witte Birkenstocks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaskiaB schreef:Birkenstocks naar een sollicitatie.... je maakt een geintje zeker
patpen schreef:Dat heb ik nou met een jurk: staat mij echt niet. Voel me daar ook absoluut niet prettig in. Dus dat trek ik sowieso niet aan naar een gesprek. Kleding moet wel comfortabel zitten; bij een jurk (of rok, om het even) weet ik mij geen houding te geven en blijf ik maar plukken en trekken.... Schoenen vind ik dan ook veel lastiger.
Degene na mij vanmiddag had een legging aan met Birkenstocks eronder (en een vreselijk chagrijnig gezicht). Dat vind ik nou echt te ver gaan!!! Oké, die slippers lopen heerlijk maar ik vind de temperatuur er nog niet bepaald naar. Ik zou ze misschien wel naar het werk dragen maar dan moet het wel +30 graden zijn.
Superlise: weet je helemaal niet wat voor werk je zou willen doen? Ik zag afgelopen weekend een hele leuke vacature in Driebergen voor locatiesecretaresse. Helaas voor mij net te veel uren en ook iets verder uit de buurt dan ik zou willen.
superlise schreef:Ja wel, het liefst werk ik als stalmedewerker of iets in de paarden/dieren. Maar het probleem meer is dat ik nog niks heb qua diploma, ik heb de havo gedaan maar daarvoor gezakt en toen (nu dus) een tussenjaar gestart om te werken. In september ga ik mijn havo via volwassenenonderwijs afmaken maarja alles wat ik zie qua secretaresse oid, daar moet je allemaal afgeronde Mbo's voor hebben..
x_spekkie_x schreef:Ik heb ook leuk nieuws
Ik ben dankzij Bokt aan een baan gekomen! Een tijdje geleden stond er in dit topic namelijk een vacature voor een medewerker educatieve kinderboerderij in Soest. Ik zag al via dit topic dat er meer mensen gesolliciteerd hebben, maar vandaag kan ik met zekerheid zeggen dat ik ben aangenomen!![]()
Ik heb er erg veel zin in en zal binnenkort ook die richting op verhuizen. Als er iemand nog tips heeft voor woonruimte in de regio tussen Utrecht en Amersfoort dan hou ik mij aanbevolen!
SpikkelFire schreef:Succes iedereen!!
Ik hoop vandaag toch echt wat te horen van de Gamma.
Paula1990 schreef:SpikkelFire schreef:Ja irritant is dat he?!Bedoel, wat is er nou moeilijk aan om even te bellen..
Idd! Ik heb ze net maar even gemaild en hen erop gewezen dat ze iets zouden laten weten... Ideetje voor jou ?