Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 16:44

Zo ik ben eindelijk thuis. :brr: wat is het koud buiten!! Ik was bij mijn vriend dus, nog even wat geleerd en daarna een wandeling gemaakt met de hond langs de plas, maar mijn voeten vroren er zo ongeveer af. Om het nog erger te maken was ik mijn sleutels kwijt, gelukkig bleken ze bij mijn ouders te liggen := En gelukkig kwam ik er achter toen ik nog bij mijn vriend in de auto zat, want mijn telefoon was leeg en ik kom langs het station waar mijn ouders wonen vanuit Gouda :=

Nja nu maar nog even aan de statistiek..!! Jeeeuj, heb een pot thee gezet en ga zo ook even koekjes erbij pakken <3

Zie dat we allemaal lekker kou kleumend aan de studie zijn, goed bezig! +:)+ mijn kamer begint eindelijk een beetje op te warmen (ik ook)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 17:20

Dikke knuffel voor naska :(:)

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 17:33

Ik had het ook echt super koud, maar gelukkig heeft paps de haard aangestoken :)
Maar van mij mag het wel weer zomer worden :))

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 18:17

Oeee open haard :D

Zo ik heb weer een hoop oefenopgaven gemaakt en allemaal zonder te spieken :+ Okee 1 keertje dan voor iets heel kleins (maar wel essentieels) (maar dat vergeet ik nu nooit meer, heb ezelsbruggetje bedacht :D)
Een van de belangrijkste theorieën snap ik nu eindelijk, 1 dag voor het tentamen :+

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:18

Dankje Myrthe.

De kachel staat hier nu lekker aan (elektrisch geval). En ik heb het idee dat ik toch wel aardig wat heb geleerd vandaag. Demm morgen moet ik het kunnen,

gelukkig is het een onderdeel een multiple gok toets. Dat is een stuk makkelijker. Kom je met beredeneren een heel eind. Moet ook een poster maken, en daarvoor moet je de informatie zelf bedenken.

en we hebben in Deurne praktijk examen... gaan ze kijken of je wel veilig met paarden om kan gaan :+
alleen daar zit ik me toch wel voor te stressen, ookal ben ik al 10 jaar met paarden bezig.

edit: Afbeelding deze reclame staat er bij mij, klinkt heel verleidelijk...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 18:21

Haha Naska dat zie je dan altijd, dat je bij het afstijgen niet je teugel vasthoud ofzo 8)7 Goed dat je toch wel goed voorbereid bent enzo :j

Ik heb ook een deel MC.. als je het helemaal fout hebt staat je antwoord er iig niet tussen :P
Het enige nare bij mij is dat als je het eindantwoord fout hebt maar een deel van de uitwerking wel je alsnog nul punten krijgt. En terecht, maar toch.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:26

we hoeven niet te rijden. Het praktische examen gaat om de volgende dingen:

veilig de stal in gaan, halster omdoen, passend maken.
veilig de stal uit. veiligheidsknoop, deken afhalen (waarbij we alleen aan de linkerkant mogen komen en dat is naar bij hoge kwpners als je gewend bent aan een haffie zonder dekens )
paard leiden, in stap en draf, beoordelen op gezondheid (ademhaling, hartslag, turgortest, gewicht, temperatuur, oren, ogen, tanden etc) . beoordelen of het een spring of dressuur paard is.
voeding adviseren. (dat was het geloof ik)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:28

Essay 1 FINISHED! *\o/* Ben nu wel echt helemaal braindead, spring nu op de fiets om samen met twee vriendinnen te eten en te chillen. Heb ik op dit moment wel even nodig. :Y) En dan morgen het laatste essay, maar die gaat moeilijker en zwaarder worden. maar daar wil ik nu even niet over nadenken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 18:31

Haha ohh daar gaan ze zeker ook miepen als je achter de kont van een paard gaat staan :=
Ik zeg op kamp ook altijd tegen die kinderen dat het niet mag maar zelf doe ik het wel :o lekker hypocriet. Zeg dan altijd dat ik er een speciale cursus voor heb gedaan :j

9 van de 10 keer kan het ook wel, mits je een niet te dominant paard hebt en je geen gekke dingen gaat doen daarachter.

@ Mara +:)+

Ik ga nu ook weer verder met mijn statistiek. Alhoewel, misschien even een voorgerechtje in de oven schuiven :Y) (zo'n baguette van dr oetker, waren in de aanbieding vorige week :) altijd lekker om in huis te hebben)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:56

Pff ja dat zijn van die gewoonte dingen waar je wss verkeerde dingetjes heb aangeleerd omdat dat praktischer is.. := Succes alvast!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:00

Wat een vervelende thuis/leersituatie voor jou Naska. Wel fijn dat je toch nog goed hebt kunnen leren.
Petje af voor Mara, een heel essay in één dag (weet niet precies wat het is/inhoud, maar toch knap)

WWR: oh ja Raalte was dit weekend, hoe ging het? Hardlopen was heeeerlijk vanmorgen. Had het niet koud en heb heerlijk 40 min gerend, was daarna nog niet moe, maar wel thuis. Moest daarna ook nog paardrijden en toen had ik het wel koud :P

En voor de mensen die het nu al erg koud vinden (waaronder ikzelf) sterkte volgende week :P

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:27

Margrathea en Naska succes morgen!
Mara: netjes! +:)+
Marije: ik had 190 punten :) Met een 9 voor het halsstrekken :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:28

Netjes wwr!!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:33

nette punten wwr!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:48

Netjes!

Bij mij is hardlopen er niet meer van gekomen :')
Kon onverhoopt vanochtend toch wel rijden, en op zondagmiddag in het bos vind ik niet fijn met al die mensen die gaan wandelen etc :P
Morgen maar weer proberen...

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:56

ik kan niet meer naar stal vandaag :( . Moet nog aardig wat dingen even goed doornemen.) en m'n moeder heeft de rest van de middag en tot nu toe door dat ik echt moet studeren dus ze laat me met rust :)

wwr goed joh, ik kwam vorig jaar in de b niet eens rond.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:02

Whahaha omg kom k aan bij de jumbo, wordt me verteld door een mede-cassiere (die pauze had), dat ze gister bij de kassa een fles witte wijn had, waar een spin in zat :') dus ik echt zo van: jaaah hoor, t zal wel :')
Komt de leidinggevende van DKW die in de kantine was, aan met de fles wijn _O- Hij liet het zien, en inderdaad, er zat echt een spin in :oo (dood uiteraard, maar hij was geel, echt vies :=) Fles was gloednieuw en nog helemaal dicht. Echt bizar.

Hier sneeuwde het net heeel licht toen ik thuis kwam :oo d8 eerst dat er een vliegje in mn oog vloog maar was een sneeuwvlokje xD Tis zooo koud nu!
Terwijl het indd volgende week nog veel kouder wordt, maar had nu alleen shirtje, blousje en jas aan. Morgen ga ik lekker 4 lagen aan doen.
En dan te denken dat het vorige week nog 8 graden was ofzow.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 20:05

Iehl dat is echt smerig! Je zal er thuis maar achter komen hahah, als je het al inschenkt.

Je winstpunten zullen best goed zijn wwr ik heb er echt totaal geen verstand van :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:08

Jaah indd, dat dacht ik ook al :') tis maar goed dat ze het optijd zagen :') Bah
Je hoort wel eens dat er beesten in (dichte) verpakkingen zitten die er niet in horen te zitten, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt :=
En wijn staat er vaak echt heel lang!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 20:12

Mijn vegetariërshartje breekt. Arme spin |(

.. Nee hoor, hopelijk is snel gestorven O:)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:14

Hij heeft zn zwemdiploma niet gehaald helaas :(:)
Misschien was ie er te dronken voor :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 20:18

1234 schreef:
Hij heeft zn zwemdiploma niet gehaald helaas :(:)
Misschien was ie er te dronken voor :')

:')

Misschien moet ik maar even avondeten gaan maken :=
Worden denk ik aardappeltjes, tomaat en paprika, en een toscaans carré. NOMNOMNOM :Y)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:24

http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur

Dat is niet grappig, die (regen) weersverwachting... oranje staat voor sneeuw, zit een groot oranje vlak dat vannacht en morgenochtend nl doorgaat :brr:

en aangezien het onder 0 blijft blijft dat allemaal liggen ook. (Waarom moet dat nu net in mijn tentamen week grr)
Laatst bijgewerkt door Naskapower op 29-01-12 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:25

Lekker! :P Hier hebben we net Rosbief en gebakken aardappeltjes gegeten :P En appelmoes xD Mn ouders zijn weer terug uit Duitsland O:)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:26

Naskapower schreef:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur

Dat is niet grappig, die (regen) weersverwachting... oranje staat voor sneeuw, zit een groot oranje vlak dat vannacht en morgenochtend nl doorgaat :brr:

Haha Den Haag slaat ie over :') yeah