wat is het koud buiten!! Ik was bij mijn vriend dus, nog even wat geleerd en daarna een wandeling gemaakt met de hond langs de plas, maar mijn voeten vroren er zo ongeveer af. Om het nog erger te maken was ik mijn sleutels kwijt, gelukkig bleken ze bij mijn ouders te liggen
En gelukkig kwam ik er achter toen ik nog bij mijn vriend in de auto zat, want mijn telefoon was leeg en ik kom langs het station waar mijn ouders wonen vanuit Gouda
Nja nu maar nog even aan de statistiek..!! Jeeeuj, heb een pot thee gezet en ga zo ook even koekjes erbij pakken
Zie dat we allemaal lekker kou kleumend aan de studie zijn, goed bezig!

Okee 1 keertje dan voor iets heel kleins (maar wel essentieels) (maar dat vergeet ik nu nooit meer, heb ezelsbruggetje bedacht
Goed dat je toch wel goed voorbereid bent enzo 
Ben nu wel echt helemaal braindead, spring nu op de fiets om samen met twee vriendinnen te eten en te chillen. Heb ik op dit moment wel even nodig.
En dan morgen het laatste essay, maar die gaat moeilijker en zwaarder worden. maar daar wil ik nu even niet over nadenken.
lekker hypocriet. Zeg dan altijd dat ik er een speciale cursus voor heb gedaan 
. Moet nog aardig wat dingen even goed doornemen.) en m'n moeder heeft de rest van de middag en tot nu toe door dat ik echt moet studeren dus ze laat me met rust 
Hij liet het zien, en inderdaad, er zat echt een spin in
(dood uiteraard, maar hij was geel, echt vies