Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 12:40

Chips, moeten toch met de trein naar winterswijk :=
Meisje die zou rijden is ziek....
Maar ff kijken hoelaat k dan weg moet O:)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 12:42

Ohh de trein naar winterswijk is toch ontzettend naar? Dat stoptreintje?
Toen ik in A'dam studeerde moest er een jongen elke dag vandaan komen :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 12:59

Hahah geen idee :') Ben nog nooit in winterswijk geweest. Maar tis indd de stoptrein die we moeten hebben.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:08

Ow ik dacht dat je ouders er woonde op de een of andere manier.. 8)7 beter lezen Suus 8)7

Maar dat is een soort van vaag dieselgevalletje dat de helft van de tijd niet rijdt. Althans dat is wat ik heb begrepen :=

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:17

Net zoiets als de verbinding tussen Ede en Amersfoort dus :=
Nouja, hij rijdt wel bijna altijd (heb het nog maar 1x meegemaakt dat hij niet reed, reden ook meteen 3 achtereenvolgende treinen niet, zonder wisselstoring oid ^) )

Dit is wel wennen, een huis midden in de stad...
M'n ouders wonen aan de rand van de bebouwde kom en m'n kamer is in een flat op de 8e verdieping.
Maar ik lig nu al zo'n 2,5 uur op de bank en ik kan nog steeds niet wennen aan het feit dat er steeds mensen vlak langs het huis heen fietsen _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:20

Huh, op de 8e verdieping? Leuke flat heb jij :P

Ik denk dat ik het beter op kan geven om eerder te gaan leren.. Tijd voor lunch! :)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:21

Valleilijn? Pauperding _O-

Haha da's toch gezellig NM :D
Ik woon langs een 50 weg met fietspad erlangs, vind dat leuk. :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:23

hahah hier ist juist andersom :+ nja hier woon k ook gewoon in de bebouwde kom, maar ik kan soms niet voorstellen dat er hier gewoon allemaal tractors enzo voorbij rijden en veel weilanden in de buurt zijn _O-
Dat hebben we in den haag niet echt :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:24

Hehe hier ook hoor. Zit 1 km van het boerenland af := als je hier uit het raam kijkt kan je je dat ook niet voorstellen..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:27

hahah indd! hier is de veluwe vlakbij xD Ben dr alleen nog niet geweest :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:31

Magrathea schreef:
Huh, op de 8e verdieping? Leuke flat heb jij :P

Ik denk dat ik het beter op kan geven om eerder te gaan leren.. Tijd voor lunch! :)

Ze fietsen niet langs op de 8e verdieping hoor :+
Ik zit nu nl niet op m'n kamer, maar ik heb een heel huis inclusief kat voor mezelf :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:48

Ah okee, ik dacht dat je nog in je kamer zat vandaar :P

Op zich is het niet heel raar hoor, hier fietsen mensen ook over de galerij.. Sneller bij je kamer, toch? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:48

Bij ons nemen ook al mensen hun fietsen mee naar de gang.. :')
Vind ik toch apart. :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:50

:') ik zag ook een fiets op het balkon staan bij een van de buren _O-
Ik zet em bijna altijd in het berghok :+
Soms heb k geen zin om moeite te doen en zet ik em gewoon in de fietsenstalling voor de flat _O-
Maar als ik weet dat het gaat regenen of sneeuwen, zet ik em sowieso wel binnen, dan heb k iig een droog zadel.
1 keer had ik em buiten staan en toen ik sochtends buiten kwam kon je bijna mn fiets niet meer zien omdat die gastjes de hopen bladeren daarheen hadden geblazen :( Gelukkig zijn nu bijna alle bladeren weg.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 22-12-11 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:50

Op zich ben je net ff iets sneller als je je fiets meeneemt vanaf je kamer. Dan hoef je nl. niet helemaal de fietsenkelder in enzo :)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 13:57

Ik moest net wachten voor overstekende koeien, die gingen van de stal naar t land! Geloof dat ik wel in de polder zit haha.

Hoor gemopper op DE valleilijn,,, vaak heeft die wel internet hoor :-P

oeff dat valt tegen ipv met de auto toch met de trein naar winterswijk, hopen dat het mee valt!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:58

hahaha nouja ik ga nu maar xD

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 14:00

nathalie_v schreef:
Ik moest net wachten voor overstekende koeien, die gingen van de stal naar t land! Geloof dat ik wel in de polder zit haha.

Hahahaha _O- Kan me voorstellen dat je dan zoiets hebt van 'jaaaa'
Hier is het andersom.. Als ik straks met kerst naar Rotterdam ga zit ik ineens tussen de metro, bus, trein en snelweg in :P Hier komt hooguit eens in het halfuur een bus.. En de trein is ruim een kwartier lopen :P

Ik ga zo maar eens richting project denk ik. Stoelhangen en niks doen :) Jeej!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 14:06

nathalie_v schreef:
Hoor gemopper op DE valleilijn,,, vaak heeft die wel internet hoor :-P

Nou, ik probeer het elke keer, maar hij kan het netwerk wel vinden, maar er vervolgens geen verbinding mee maken :=
Telefoon niet, iPod niet én m'n iPad niet, kan geen toeval zijn...

En ik ga altijd via de fietsenkelder de flat in, dus dan laat ik hem daar wel altijd achter...
Maar ook bij ons zie je ze wel eens op de afdeling staan idd :j
Maar ik zie ze nooit fietsen:')

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:03

Winterswijk is mooi hooor!!! Ik kom er vandaan O:) Wanneer moet je erheen, vandaag??? Je kunt idd wel beter via zutphen/winterswijk gaan want arnhem/winterswijk is echt een prutstuk en rijd heel vaak niet!
Als je vanaf den haag moet is het idd wel een erg lange reis ja!!

Ik ben net terug van stage, leuke tweede dag gehad! Ik weet hoe de tv werkt!! Jeeuuh!!! :D Dus kan vanavond mooi beneden tv kijken want huisgenootje heeft ergens een feest dus is niet thuis :)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 19:33

Hallootjes! Sorry, ik ben een tijdje niet hier geweest. Hard voor school bezig enzo. Nu gelukkig alles af en ingeleverd, heeeeeeerlijk! *\o/*

Was trouwens echt weer vet gezellig op school, de lessen zijn volgens mij niet heel erg veel bezocht want iedereen zat of achter de pc te werken, of liep door de school te socializen. :)) Vanmiddag was het buiten ook super gezellig, er stonden 3 grote vuurkorven, en aan paar kraampjes waar je gratis onbeperkt oliebollen, kerstbrood en warme chocolademelk kom halen dus was echt enorm gezellig buiten! :) I loveee my school <3

Afbeelding

Wat minder handig was is tot 2 uur 's nachts je schoolwerk afmaken en de volgende ochtend om 8.00 rijles hebben... :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 19:58

margreet4 schreef:
Winterswijk is mooi hooor!!! Ik kom er vandaan O:) Wanneer moet je erheen, vandaag??? Je kunt idd wel beter via zutphen/winterswijk gaan want arnhem/winterswijk is echt een prutstuk en rijd heel vaak niet!
Als je vanaf den haag moet is het idd wel een erg lange reis ja!!

Ik ben net terug van stage, leuke tweede dag gehad! Ik weet hoe de tv werkt!! Jeeuuh!!! :D Dus kan vanavond mooi beneden tv kijken want huisgenootje heeft ergens een feest dus is niet thuis :)

Hahah ik moest er vandaag heen :P Gingen indd via Zutphen. Eerst met de sprinter van Arnhem naar Zutphen en daarna van Zutphen met de stoptrein naar Winterswijk-west xD
Omg die puppy's waren zooo cute :') waren 1,5 week oud! Oogjes waren al open, oortjes nog dicht :P Waren lekker aan het krioelen door de werpkist, en maakten allemaal geluidjes. Mogen 5 januari weer komen, dan zijn ze 4 weken oud en dan kunnen we wat meer filmen (verzorging en gedrag en voeding enzo) :D Echt leuk.
Jammer dat we dr niet een mee konden smokkelen :')

Mjaah nu ben k weer lekker thuis.
5 januari moet k van Den Haag naar Winterswijk toe :Z Maargoed dat maakt niet uit xD *gaat kijken hoelang de reis is*
Woow das 3 uur reizen _O- Mjaah heb t ervoor over xD
Laatst bijgewerkt door 1234 op 22-12-11 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:00

Aww wat leuk :D Heb je foto's voor ons? :D

Wat ging je ook alweer precies doen? (Buiten filmen :P )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:04

Ik heb alleen film dit keer xD Maar die kan k morgen pas op de pc zetten, heb hier geen kabel :')
Dat filmen was voor een project over fokkerij enzo, en daarbij moesten we een instructiefilm maken voor ''potentiele kopers''. Dus dat je bij fokkers langsgaat en ook echt gaat filmen. Van dekking, dracht, geboorte en verzorging daarna. Maar aangezien geen enkele fokker zowat bij de geboorte wil filmen, en dekking en dracht ook lastig waren om te filmen, hebben we die filmpjes van youtube gehaald. Bij deze fokker waar we vandaag zijn geweest, mochten we dus wel filmen als ze 1,5 week oud waren. Dus dat hebben we nu gedaan :D Hebben het zonder geluid gefilmd omdat de tekst in het Engels moet worden ingesproken als voice-over.

Was wel grappig :') de Teef mochten we kammen, en dat dus ook op de film zetten over de verzorging,
en die teef werd op een tafel getild, en die ging daar echt zo heel droog staan _O- echt zo van: ehh okeej dan? :')
hahah Ze was wel lief <3 En later van de tafel af moest met 2 personen gedaan worden xD Dat beest is echt heel zwaar.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 22-12-11 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:07

Ah nou dat dagje kunne we wel wachten. Leuk dat iemand jullie liet filmen :D