Meisje die zou rijden is ziek....
Maar ff kijken hoelaat k dan weg moet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben nog nooit in winterswijk geweest. Maar tis indd de stoptrein die we moeten hebben.
beter lezen Suus 

)

als je hier uit het raam kijkt kan je je dat ook niet voorstellen.. 

ik zag ook een fiets op het balkon staan bij een van de buren 

Gelukkig zijn nu bijna alle bladeren weg. 
nathalie_v schreef:Ik moest net wachten voor overstekende koeien, die gingen van de stal naar t land! Geloof dat ik wel in de polder zit haha.
Kan me voorstellen dat je dan zoiets hebt van 'jaaaa'
Hier komt hooguit eens in het halfuur een bus.. En de trein is ruim een kwartier lopen 
Jeej! nathalie_v schreef:Hoor gemopper op DE valleilijn,,, vaak heeft die wel internet hoor :-P

Wanneer moet je erheen, vandaag??? Je kunt idd wel beter via zutphen/winterswijk gaan want arnhem/winterswijk is echt een prutstuk en rijd heel vaak niet!
Dus kan vanavond mooi beneden tv kijken want huisgenootje heeft ergens een feest dus is niet thuis

Vanmiddag was het buiten ook super gezellig, er stonden 3 grote vuurkorven, en aan paar kraampjes waar je gratis onbeperkt oliebollen, kerstbrood en warme chocolademelk kom halen dus was echt enorm gezellig buiten!
I loveee my school 

margreet4 schreef:Winterswijk is mooi hooor!!! Ik kom er vandaanWanneer moet je erheen, vandaag??? Je kunt idd wel beter via zutphen/winterswijk gaan want arnhem/winterswijk is echt een prutstuk en rijd heel vaak niet!
Als je vanaf den haag moet is het idd wel een erg lange reis ja!!
Ik ben net terug van stage, leuke tweede dag gehad! Ik weet hoe de tv werkt!! Jeeuuh!!!Dus kan vanavond mooi beneden tv kijken want huisgenootje heeft ergens een feest dus is niet thuis
Gingen indd via Zutphen. Eerst met de sprinter van Arnhem naar Zutphen en daarna van Zutphen met de stoptrein naar Winterswijk-west xD
waren 1,5 week oud! Oogjes waren al open, oortjes nog dicht
Waren lekker aan het krioelen door de werpkist, en maakten allemaal geluidjes. Mogen 5 januari weer komen, dan zijn ze 4 weken oud en dan kunnen we wat meer filmen (verzorging en gedrag en voeding enzo)
Echt leuk.
Maargoed dat maakt niet uit xD *gaat kijken hoelang de reis is*
Mjaah heb t ervoor over xD
Heb je foto's voor ons?
) 

Hebben het zonder geluid gefilmd omdat de tekst in het Engels moet worden ingesproken als voice-over.
de Teef mochten we kammen, en dat dus ook op de film zetten over de verzorging,
echt zo van: ehh okeej dan?
En later van de tafel af moest met 2 personen gedaan worden xD Dat beest is echt heel zwaar.