Je kunt ook bv. kiezen vooral NIET te reageren. Als jij voor een medische/comfort reden je muts op wil houden moet die docent dat respecteren, zo niet, loop je gewoon naar je mentor/mentrix.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

KimberleyE schreef:Leuk topic!![]()
Docent biologie middelbare school die stotterde nogal
Ik was weer eens niet lief geweest en hij vroeg:
" Ki-Ki-Kimm Komm kom kom eens hier! " Hij liep naar buiten en verwachtte mij daar...
Ik stond op en draaide me in de deur opening nog even om richting de klas en zei ..
" Ki-Ki-Kim He he heb je eeeev eeven hal hal half uur voor me... wi wi wil een gesp gesprek me me metje van van 5 min minuuten"
nja toen was ik wel beetje de sjaak,,, maar vond hem wel leuk !
M3lisss schreef:KimberleyE schreef:Leuk topic!![]()
Docent biologie middelbare school die stotterde nogal
Ik was weer eens niet lief geweest en hij vroeg:
" Ki-Ki-Kimm Komm kom kom eens hier! " Hij liep naar buiten en verwachtte mij daar...
Ik stond op en draaide me in de deur opening nog even om richting de klas en zei ..
" Ki-Ki-Kim He he heb je eeeev eeven hal hal half uur voor me... wi wi wil een gesp gesprek me me metje van van 5 min minuuten"
nja toen was ik wel beetje de sjaak,,, maar vond hem wel leuk !
Ik vind dit persoonlijk ronduit schandalig, vooral toen ik je leeftijd checkte in je profiel. Zullen we bij jou iets zoeken waar je niets aan kunt doen en dat even lekker belachelijk gaan maken?
Ik heb hier werkelijk geen goed woord voor over!

In de tekst staat ook, ik was wel een beetje de sjaak, maar vond hem wel leuk! dat refereerd aan de desbetreffende leraar

Nemurin schreef:Oooh ik dacht dat het op je grap sloeg.
Ik denk eerlijk gezegd dat leerlingen toen en nu allemaal stom waren op die bepaalde leeftijd.
Er is ergens een tekst van ik geloof Plato gevonden, en als je niet wist dat ie van Plato kwam had ie ook op de huidige pubers kunnen slaan.
Hij gaat over hoe de jeugd gewend is in luxe te leven en het respect voor hun medemens etc. verliest. Dat dat blijkbaar in weet ik veel hoeveel voor Christus ook al zo was, had ik niet verwacht.
Of is dat dan weer normaal in België? Hier is het al ouderwets in ieder geval. 
We hebben zo'n smartboard en met dan heb je 4 pennen en 4 vakjes, til je bv de pen van het vakje rood op dan gaat die rood schrijven op dat bord, dus al schrijf je met groen maar is het rode vakje geactiveerd dan schrijf je met rood. Zegt die docent : "Lijkt wel 4 op een rij!!" 
DeniseBobby schreef:Toen straks bij Engels, blij dat die man niet ging schreeuwen want dan had ik de rest van de dag hoofdpijnWe hebben zo'n smartboard en met dan heb je 4 pennen en 4 vakjes, til je bv de pen van het vakje rood op dan gaat die rood schrijven op dat bord, dus al schrijf je met groen maar is het rode vakje geactiveerd dan schrijf je met rood. Zegt die docent : "Lijkt wel 4 op een rij!!"
) leraar doet dat, en een vriendin van mij: "Nederland in beweging!
*
Maar hij kon er wel om lachen.
Bij dat de dacht dat ik tessa heette dacht ik zo : zou ik mijn naam veranderen, paardrijinstructeur noemde me soms ook tess of tessa 
Zo zat ik echt uitgebreid te praten tegen vriendin over van alles en nog wat tijdens natuur/scheikunde want die vrouw zegt er ook echt niks van
Wordt ze ineens vreselijk stil en kijkt met andere ogen naar me. Ik denk : Zal wel en l*l vrolijk verder... Stond er iemand achter me die een pet over mijn hoofd deed
Bij vriendin deed die dat ook nog keer en volgende week was zijn stomste actie om die pet over mijn hoofd te krijgen maar hij probeerde het al bij vriendin en hij zat schuin tegenover me en probeert zo over die tafel te buigen om mij die pet op te krijgen. Juist dat lukte hem dus echt niet
Nemurin schreef:Ik denk ook niet dat jouw kind zoiets nog een gsm zal noemen.Of is dat dan weer normaal in België? Hier is het al ouderwets in ieder geval.
Op mijn 14e had ik trouwens niet eens een mobiel!
Waar mijn moeder vandaag pas achter kwam: dat die vlaggen etc. die ze op het water projecteren o.a. bij roeien of zwemmen dus digitaal erop zijn geplakt, en niet echt in het water drijven.