Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Kun je niet zelf een mail naar de man toesturen of het bedrijf dat het salaris Echt onderhandelbaar is...
in welke richting van salaris moet ik denken, dat hij het te hoog vind?
Citaat:Geachte mevrouw X,
Hartelijk dank voor uw antwoord. Wij hebben uw gegevens inmiddels doorgezonden naar de betreffende afdeling van waaruit verder actie zal worden ondernomen.
Met vriendelijke groet,
Citaat:Goedendag,
Graag zou ik willen weten wat het verdere verloop is van de sollicitatieprocedure. Na deze mail heb ik namelijk niets meer vernomen.
Met vriendelijke groet,
Citaat:Beste X,
Naar aanleiding van je sollicitatie spijt het ons je te berichten dat de vacature inmiddels is ingevuld.
Wij danken je voor de getoonde interesse en wensen je van harte succes met eventuele verdere sollicitaties.
Met vriendelijke groet,
Citaat:Beste X,
Eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat de vacature nog beschikbaar was. Ik had het echter op prijs gesteld als ik hier eerder over was geïnformeerd. Tenslotte heb ik netjes en snel gereageerd op de vragen van het (bedrijf). Het is toch een kleine moeite om de sollicitanten te informeren over het verloop? Of door middel van een afwijzing (zoals nu nadat ik zelf gereageerd heb) of door een uitnodiging. Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van het (bedrijf) om blijkbaar onverschillig met sollicitanten om te gaan, althans het komt onverschillig over.
Met vriendelijke groet,