Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:oeehw super, gefeliciteerd!! Voor wat voor een baan?
joyce2 schreef:Ik kreeg net reactie op een van mn sollicitaties die ik had verstuurd, bleek het maar voor maximaal 8 uur per week te zijn. Ja hallo, had dat er gelijk even duidelijk bijgezet, dan had ik niet hoeven solliciterenMaar dat heb ik zelf dus afgewezen, 5 a 8 uur per week is mij te weinig! En dan willen ze ook nog dat je altijd standby staat voor als er zieken of vakantiegangers zijn. Toedeledokie!
@cynthia: Heel erg spannend dus, leuk dat het via een open sollicitatie op je pad is gekomen. Mijn open sollicitaties hebben tot nu toe nooit nut gehad
SaNNeS88 schreef:Jolien, lastig te vinden hier in het oosten he? IK heb een HBO diploma FM en ik zoek een fulltime job, maar t wil nog niet echt vlotten..
realmagic schreef:ik krijg dagelijks de nieuwe vacatures via, indeed.nl
ook handig, nou mensjes heb wel mazzel morgen mijn eerste dag op het callcenter,ben ik zo ziek als een hond.
loop te hoesten lijk wel een zeehond. zweet peentjes, ben zo aan het hopen dat ik morgen wat opgeknapt ben, op je eerste dag ziek melden is me toch te gek.
x_Lys schreef:Het is gewoon een bijbaan voor naast me studie, een dag of 2 doordeweeks en zaterdags ofzo?
Ik zit zelf te denken aan iets van een bakker ofzo. Ik heb het in de mode/schoenen branche geprobeerd maar dat is echt niet mijn ding! Ik wil iets wat een beetje redelijk verdiend, het magook meer iets zijn richting mijn opleiding Media en Entertainment Management. Maar ik v ind het maar verdomde lastig.