Carlijnnn schreef:wat ik kwam deze klacht tegen
<
Wij hebben gebruikt gemaakt van Biodata tijdens het CE. Toch wordt op sommige andere scholen gebruik gemaakt van Binas. Nu ik Binas doorblader, zie ik dat ik met behulp hiervan ZES PUNTEN extra had kunnen verdienen. In Binas staan dingen die in Biodata niet staan. Zoals op bladzijde 88: Hier staat letterlijk dat de pupil groter wordt bij verbinding met het orthosympatisch zenustelsel. Dit is een antwoord op vraag 25 (2 punten). Op bladzijde 93 is er sprake van hetzelfde geval. Hier staan LETTERLIJK twee stikstofhoudende organische stoffen: DNA en chlorofyl. Dit is het antwoord op vraag 7 (maarliefst 4 punten!)
Nou lijkt het me niet eerlijk dat mensen die wel in het bezit waren van Binas mer punten konden verdienen dan mensen die Biodata hebben gebruikt. WAT KAN HIER TEGEN GEDAAN WORDEN????
als iedereen deze nouw even indient ??? zou fijn zij n voor mij, en voor andere denk ik,
trouwens niet iedereen heeft binas met C& M bijvoorbeeld, dat is zoizo oneerlijk
Ah, die ga ik ook even indienen!

Ik had trouwens ook biodata gebruikt. Vraag 25 kon ik daar gewoon in terug vinden? Je moest dan alleen zelf uitvinden welke spieren dat regelen...
Maar dat van vraag 7 kon ik in biodata idd nergens terugvinden en ik kon er zelf ook niet op komen...
Alleen ga ik het wel iets anders formuleren, aangezien zijn/haar argumenten dus niet helemaal kloppen