Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bonzwa schreef:Dat kan je vast wel terug vinden op bokt. Naar mijn mening omdat het slecht geregeld is, de theorie lessen vaak tegenvallen en je veel tijd niks te doen hebt op school.
CasanovaLY schreef:hey ik wil na de middelbare (zit nu in mijn examenjaar) naar NHB Deurne en dan de MBO opleiding Horse & Health
ik wou eerst Paardensport gaan doen, maar dat leek me toch maar geen slim idee...
Kan iemand misschien wat meer informatie hierover geven, vooral van mensen die de opleiding doen of gedaan hebben
Is het een leuke opleiding?? zijn de stages leuk?? enz. enz.
ik hoop wat antwoord te krijgen
heb je trouwens economie nodig voor deze opleiding??
ik heb namelijk economie laten vallen voor Natuurscheikunde
daNiielle_ schreef:CasanovaLY schreef:hey ik wil na de middelbare (zit nu in mijn examenjaar) naar NHB Deurne en dan de MBO opleiding Horse & Health
ik wou eerst Paardensport gaan doen, maar dat leek me toch maar geen slim idee...
Kan iemand misschien wat meer informatie hierover geven, vooral van mensen die de opleiding doen of gedaan hebben
Is het een leuke opleiding?? zijn de stages leuk?? enz. enz.
ik hoop wat antwoord te krijgen
heb je trouwens economie nodig voor deze opleiding??
ik heb namelijk economie laten vallen voor Natuurscheikunde
Heb je niet nodig hoor
Had zelf wel economie maar tot nu toe niet nodig gehad..
Of de stages leuk zijn is afhankelijk van welk bedrijf je als stage bedrijf kiest he
bonzwa schreef:Dat kan je vast wel terug vinden op bokt. Naar mijn mening omdat het slecht geregeld is, de theorie lessen vaak tegenvallen en je veel tijd niks te doen hebt op school.
Charmaiineee schreef:bonzwa schreef:Dat kan je vast wel terug vinden op bokt. Naar mijn mening omdat het slecht geregeld is, de theorie lessen vaak tegenvallen en je veel tijd niks te doen hebt op school.
Dar is op mijn school ook zo, haha (albeda college, onderwijsassistent)
Ik kom eventjes stiekem meelezen, wat nu niet meer stiekem is trouwens, want ik wil van opleiding switchen.
En aangezien paarden helemeaal mijn ding is, dacht ik waarom ook niet naar NHB Deurne? Haha