Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morgen op gesprek
succes!
Ben erg benieuwd, maandag moet ik gaan voor een interview en moet meteen ook een paar testen afleggen.
), maar geen bevestiging gehad. Sluitingsdatum was afgelopen maandag.
Je kan gewoon iets zeggen van "ik wou even nagaan of mijn brief goed is aangekomen, want de positie leek me heel aantrekkelijk omdat..." en dan kan je meteen ook even je sterke punten aanhalen. 
Winged schreef:Nou gesprek gehad, en exact wat ik verwacht had kwam eruit: Het was allemaal niet haar schuld.
Leuk zo'n manager. Heb haar erop aangesproken dat het mij niet uitmaakt wie schuld heeft, maar dat ik op zijn minst gebeld had kunnen worden en op de hoogte gebracht had kunnen worden van de functie in de eerste plaats.
Maarjah, het is net praten tegen een muur

zoeken 5 mensen, dus hopelijk ben ik daar 1 van!

jullie hadden mij laatst advies gegeven om nogmaals te solliciteren bij een bepaald bedrijf waar ik eerder bij de laatste ronde was geraakt. Nu kreeg ik vandaag telefoon, niet voor de nieuwe vacature (waar ik wel op gesolliciteerd had) maar voor de oude! Diegene die ze hadden aangenomen deed het niet goed en omdat ik hoog geëindigd was de vorige keer vroegen ze zich af of ik nog interesse had in deze functie! Natuurlijk 
Stiekem is dat ook een leukere functie dan de 'nieuwe' vacature dus ik ben héél benieuwd. Ze had de brief voor de nieuwe vacature nog goed ontvangen maar die loopt pas vandaag af dus daar waren ze nog bezig met de screening.