Ik kan ook eindelijk zeggen dat ik alsnog volledig geslaagd ben voor mijn eerste jaar. Wij hebben tot volgende week maandag nog vakantie. Maar niks van introductie ofzo
Drukte valt hier opzich nog wel mee. Wel een aantal groepsopdrachten, maar wel elke keer andere mensen. Echt onhandig.. Wij hebben ook een nieuw online forum gekregen, maar is niet zo helder als de vorige, dus daar nog even aan wennen.
saabineex
Geplaatst: 20-09-18 10:24
Hoihoi dames hoe gaat het ermee?
Wij hebben in januari (week 5) een bufferweek. Een bufferweek is hetzelfde als een week vrij om ''bij te komen''. Nu willen wij graag een weekje weg met een aantal mensen. Wij zaten te kijken naar beetje warmere landen, vanaf de 20/25 graden. Dan kom je al snel uit bij Kaapverdië, de ABC-eilanden, Dubai etc. Nu ziet Kaapverdië er bijvoorbeeld heel mooi uit, maar hoor dat er niet veel te doen is. Bij Dubai zijn kledingvoorschriften, dus het is niet echt dat je daar in een korte broek kan lopen. Ik heb gelezen dat je knieën en schouders bedekt moeten zijn. Weten jullie nog landen waar het rond januari 20/25 graden is, met strand en waar je leuke dingen kan doen (waterpretpark, winkelen etc.) Turkije valt buiten ons lijstje.
Bedankt voor de inbreng. Sommige zijn al naar Turkije geweest en sommige mensen willen liever naar een ander land, zijn natuurlijk heel veel plaatsen maar of alles veilig is.... Ik snap dat je op de meeste stranden in Dubai wel gewoon in bikini kan lopen, maar het is ook fijn als je ook op straat gewoon een korte broek, jurkje of playsuit aan kan. Ik ga eens kijken naar Hurghada
Die petitie heb ik al ondertekend. Ik dacht dat er toen ooit is gezegd dat wij compensatie zouden krijgen. Maar de vraag is dan natuurlijk ook of het gebeurt
De eerste toets van dit jaar zit er ook weer op! Ik weet niet heel goed hoe het ging. Hopen op een voldoende.
tHidJu
Geplaatst: 04-10-18 16:53
Hopen op een voldoende Sanne!!
Hier drie projecten waar we op het moment veel aan moeten werken, alleen hebben ze heel veel deadlines op dezelfde dagen gezet, waardoor je echt goed moet plannen. Gelukkig gaat dat me een heel stuk beter af als vorig jaar
HappyBuddha
Geplaatst: 01-11-18 16:38
Hoe gaat t nu bij iedereen?
Ik heb volgende week weer tentamens, maar heb de afgelopen tijd wegens omstandigheden niet zo goed kunnen leren. Heb in 2 vakken nog wel vertrouwen maar de derde...