Beetje een late reactie van mijn kant, maar hier gaat het ook voorspoedig! De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze en dat is te voelen! Wat leuk om te lezen dat het bij iedereen goed gaat. Wat is het jaar toch snel gegaan, vinden jullie ook niet?
Ik heb wel even wat struggles met mijzelf. Ik twijfel al een aantal maanden of deze studie (SJD) wel écht is wat ik wil, ondanks dat ik 100% overtuigd was van mijn keuze. Eigenlijk heb ik de studie puur gekozen, omdat het mij brengt naar de functie die ik in de toekomst ambieer, maar de studie zelf begint me steeds minder te trekken.. Het gedeelte recht in de studie is echt mijn passie: ik haal hoge cijfers en vind dit het mooiste van allemaal. Het sociale (psychologische) deel in de studie trekt mij daarentegen absoluut niet en zorgt ervoor dat mijn motivatie achteruit gaat.. Maarja, zo dicht bij mijn propedeuse, wat is dan wijsheid? Ik weet het even niet meer. Mijn gevoel zegt: overstappen naar hbo rechten (indien mogelijk) of naar WO Recht, maar mijn verstand zegt: blijven en deze studie afmaken.