Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Al heb ik nog geen idee wat ik hierna wil gaan doen. Zo veel keus!
En doe ik veel leuke dingen met vriendinnen, en anders lig ik meestal te netflixen
Moeten nog wel wat dingetjes aan verbeterd voordat we moeten presenteren.
Misschien motiveert het topic mij een beetje!

. En balen van je 4,5 zeg... Altijd vervelend als het voor je gevoel wel goed ging en dan een onvoldoende haalt.
. 
Maar we houden de moed erin, sorta
Ik kan alles wel in grote lijnen vertellen, maar vorige keer had ik ook al een laag cijfer en in de les let ze dan heel erg op mij.. Op youtube kijk in nu filmpjes, snap het ook een stuk beter. Ik kan echt verdomde goed plannen, maar er aan houden ho maar
Hoe doen jullie dat?
Cito Engels is hier volgende week woensdag en telt 6 keer mee
Essay schrijven ging gister beroerd dus hoop dat dat wat oplevert. Ook lekker handig dat precies die cito's luisteren in de toetsweek vallen hier, heb dan voor Spaans, Duits, Frans en Engels een extra toets
En dan de week erop al PWS-presentaties! 
en verder hou ik mij daar gewoon aan. Ik begin met leren en af en toe maakwerk tussendoor. Balen van je mondeling cijfer trouwens
Ik ga vragen of het anders kan maar ik vrees het ergste. Ik vind het echt belachelijk, nu moet ik dingen afzeggen omdat school verwacht dat ik ook ander half uur later uit kan zijn. Nu ben ik op drie dagen om 17 uur thuis en ik heb het al zo druk...
. Ging deze week wel goed gelukkig. Filmpjes kijken kan ook goed werken inderdaad.
Gelukkig hebben ze bij ons niet zulke tijden ...
. En nog een 6,4 op NLT gehaald voor de toets
.
maandag nog scheikunde en nederlands discussie en vanaf dinsdag weer gewone lessen en rekenexamen herkansing