blingpiggy schreef:Jeetje Lous, dat is helemaal zuur...
Dat was meteen de eerste keer dat ik 'verdoofd voelen' leerde kennen.
Maar we gaan weer gewoon verder met zoeken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:Hier zakt de moed me even in de schoenenNiks anders dan afwijzingen & de leuke/kansmakende/geschikte vacatures zijn voor nu even op lijkt wel.
Mensen die tips hebben om een dagritme aan te houden en zo een beetje nuttig de dag door te komen? Heb nu zowat geen reden om een beetje op tijd m'n bed uit te komen...
Doubtless schreef:Hier zakt de moed me even in de schoenenNiks anders dan afwijzingen & de leuke/kansmakende/geschikte vacatures zijn voor nu even op lijkt wel.
Mensen die tips hebben om een dagritme aan te houden en zo een beetje nuttig de dag door te komen? Heb nu zowat geen reden om een beetje op tijd m'n bed uit te komen...
Yonne schreef:Dank voor jullie reacties! Muts hier heeft gebeld hoor
Ze zei dat ik zeker moest schrijven en dat ze mijn brief zeker serieus zou gaan lezen. Maar ook dat ze niks kan garanderen en dat het afwachten is wie er nog meer gaan solliciteren. Wel gaf ze duidelijk aan dat ervaring een voordeel kan zijn (zeker als iemand iets nieuws mee brengt) maar dat iemand met minder ervaring wel meegenomen kan worden in hoe ze het daar doen (ken ik natuurlijk ook al). Ze heeft ook nog uitgelegd hoe de vacature is ontstaan en wat preciezer hoe het zit. Denk eigenlijk dat ze heel veel brieven gaan krijgen. Maar ga natuurlijk zéker schrijvenVind het wel lastig hoe ik die brief ga vormgeven omdat ze mij en mijn kwaliteiten/ verbeterpunten al kennen. Iemand tips?
Dimple schreef:Lous, je kunt toch refereren aan de periode dat je daar stage hebt gelopen? Benadruk de kwaliteiten waarvan JIJ al weet dat je die daar nodig hebt. Je hebt een stap voor op de rest. Zorg dat je dat goed laten merken in je brief.![]()
Alleen focussen op het positieve en niet op het negatieve. Iedereen heeft zijn leerpunten, hoe oud je ook bent![]()
Succes! Er zijn vast mensen die je brief willen controleren mocht je twijfelen.
Dimple schreef:![]()
*stem van Jambers*
door de week is zij een nette dame en werkt op de P&O afdeling van een grote bank.........maar in het weekend gaat zij verkleed als man en jaagt oude mensen de stuipen op het lijf.........*
Dimple schreef:![]()
*stem van Jambers*
door de week is zij een nette dame en werkt op de P&O afdeling van een grote bank.........maar in het weekend gaat zij verkleed als man en jaagt oude mensen de stuipen op het lijf.........*
Dimple schreef:Steffiiiieiieiiiiyyyy.... Je hebt er vast al gekeken maar http://www.schiphol.nl staan vrij veel banen. Ik kijk daar ook regelmatig omdat ik niet iedere vacatures tegenkom op Indeed oid.
Uiteindelijk vandaag 3 solli's de deur uit gedaan. Morgen aan de slag met CV pimpen. Zin in!
Citaat:Door allerlei omstandigheden heb ik besloten niet verder te gaan met de master diergeneeskunde. Vanwege die beslissing ben ik momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging in het leven. Van laboratoriumwerkzaamheden tot werk in de dierhouderij. Een combinatie van mijn beide opleidingen zou natuurlijk een droombaan zijn! Ik sta open om nieuwe dingen te leren en cursussen te volgen. Als single kan ik gaan en staan waar ik wil, waardoor verhuizen geen probleem is. Mijn uitdaging kan zich dus bevinden in omgeving Gent of ergens in Nederland of Scandinavië.