Kon met m'n data geen antwoord krijgen op mijn onderzoeksvraag... Begeleider, beoordelaar en ik hebben het niet door gehad tot ik vast liep met de resultaten en de conclusie..
Hoef inhoudelijk gelukkig weinig aan te passen. Is wel een opluchting, want dacht echt dat het aan mijn geklungel lag!

.
nu nog kleine aanpassingen aan de literatuurlijst en de discussie en dan is het helemaal klaar (deze pagina's voeg ik dan morgen toe). Morgen na het werk naar school en dan voor de tweede keer inleveren. Ik heb er wel een goed gevoel over. Aangezien het door 1 docent al is goed gekeurd en ik van de andere docent duidelijk te horen heb gekregen wat ik moet aanpassen. Wel grappig dat dit mijn afstudeerdocent is die tijdens het afstuderen geen feedback wilde geven en nu met de beoordeling dus wel duidelijk aangeeft wat ik moet aanpassen... Als ik deze feedback dus eerder had gekregen was het misschien wel in een keer voldoende..

) En weet toevallig dat deze vacature er is omdat iemand met zwangerschapsverlof gaat, maar ach misschien gaat er binnen een 4 maanden wel weer iemand met pensioen/andere baan/zwaar ziek who knows!