Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als dat een reden zou zijn, zou ik al zo vaak niet naar een of andere les gegaan zijn 

_Cowgirl schreef:Zulke toetsen zijn altijd fijn hè, Imke. Hopelijk valt het nog mee met de puntentelling, al zal de norm 80% een 6,0 gewoon blijven gelden. Misschien kunnen jullie een oplossing vinden met de docent?
Lastig Maaike, ik zou gewoon zeggen dat je niet weet waar ze is. Haar verantwoording dat ze spijbelt. Ik heb dat ook eens gehad met een verplicht studieuur, ik moest maar even zeggen dat ze een afspraak hadden met een docent en de ander naar de wc was. Het is niet gevraagd tijdens het uur, maar anders zou ik ook gewoon gezegd hebben dat ik het niet weet, dan kan ik er ook geen gezeur mee krijgen.
) , en ik weet zeker dat ze niet de enige is. ZeSteigert schreef:Als ik 3 tussenuren heb blijf ik ook niet voor de laatste les.
Mijn eerste cijfers al weer binnen, niks onder 7 gelukkig een paar 9ens en 10en en vandaag eindelijk de eerste 10+

hopelijk gaat mijn klas nu eindelijk inzien dat ik Frans uitstekend begrijp, maar in het geheel niet spreek
(geloven ze nooit, dat ik het niet spreek..) 

de laatste paar ratjes van mij zijn gewoon uit zichzelf dood gegaan, maar daarvoor had ik niet de andere meegenomen maar geen idee waarom niet eigenlijk..