Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Django_Mette schreef:Vrijdag pas weer een toets en met Wiskunde gaan we ein-de-lijk met statistiek beginnen! Ik merk wel dat ik achterlig. Iedereen heeft al eens boomdiagrammen gehad, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt.

Ayla_4Ever schreef:Django_Mette schreef:Vrijdag pas weer een toets en met Wiskunde gaan we ein-de-lijk met statistiek beginnen! Ik merk wel dat ik achterlig. Iedereen heeft al eens boomdiagrammen gehad, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt.
Oh, fijn zeg! Vrijdag pas weer een toets.
Welke wiskunde heb jij?
Ik ben echt dolgelukkig, een 10 op de Engelse grammaticatoets. Vorige keer een 3 en nu een 10.![]()
![]()
Economie en Maatschappijleer gingen vandaag minder dan de toetsen van de afgelopen dagen...
Ayla_4Ever schreef:Django_Mette schreef:Ik ben een vrolijke Wiskunde-A'er. Nou vrolijk...
Wauw...Als Ritmeester van Frans en Bakker voor Gym ook nog even uitvallen ben ik donderdag vrij
Morgen vrij?
*Het is hier wel rustig..... Is er een app ofzo?*
rest is namelijk al uitgevallen en mijn studiehuis en stilte-uren zijn verplaatst:D
Moet je lisa even pb doen

StheBestMT schreef:valt best wel mee, maar zijn ook niet met veel in de app. Helft is eruit
Ik heb mn nieuwe rooster en het is nog erger dan de vorige...
ik had 8-9-9-9-7
en nu 7-9-9-9-9

xPabloBokt schreef:Natuurkunde, dan ben je wel baas als je die olympiade kan haha
Ik heb een vriend die een aantal jaar geleden 2 jaar op rij meedeed aan de Sterrenkundeolympiade. De 2e keer is ie zelfs 4e geworden, echt mega knap. Hij studeert nu overigens Natuurkunde aan de universiteit van Leiden

StheBestMT schreef:valt best wel mee, maar zijn ook niet met veel in de app. Helft is eruit
ik had 8-9-9-9-7
en nu 7-9-9-9-9
Django_Mette schreef:Ik moet al helemaal niet meedoen aan die olympiades. Alleen een Digital Art olympiade ofzo
Ik heb besloten dat ik aan het einde van het jaar Biologie ga laten vallen. Ik vind het echt leuk, maar biologie valt in hetzelfde cluster als M&O, wat ik eigenlijk liever wil dan bio.StheBestMT schreef:valt best wel mee, maar zijn ook niet met veel in de app. Helft is eruit
ik had 8-9-9-9-7
en nu 7-9-9-9-9
Gadverredamme, sterkte ermee. Maar zit je nu niet echt veel te lang op school?
Volgens mij moet je in VWO 4 rond de 34 uur per week naar school. En jij gaat er 43!
moet ook een x 2e en een x 3e beginnen, maar vooral die tussenuren doen het hem.
Daardoor kan ik niet meer na school naar stal (lang verhaal)