Maartenn schreef:Ik heb ook de samengevat geschiedenis, maar die vind ik een beetje raar? Er staat niet echt informatie in, alleen die kenmerkende aspecten staan centraal.
? Alles staat er toch helemaal in uitgelegd? Alle stof?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stom vak
maar soms ook wel lastig hoor. Free2 schreef:Mijn god hey wat moet het zwaar vermoeiend zijn om geschiedenis te hebben..
Maargoed misschien dat ik er natuurkunde nog zou voor inruilenstom vak
Toch wel verbazingwekkend veel meerkeuzevragen fout.. Bij die heb ik vaak zoiets van 'hoe moet ik dit in godsnaam weten hebben we dit ooit geleerd dan?' Hebben jullie dat ook bij die inzichtsvragen? Straks leren van mijn fouten en nog eens een examen maken 
Heb ik wel in de vakantie al een examen van gemaakt volgensmij.. Gaan jullie veel voor Engels doen?

Minjon schreef:Dat had ik met Grieks haha, daar was ik na de derde ook helemaal klaar mee. Ik zit op een school met alleen gym dus ik zou dan van school af hebben gemoeten als ik latijn ook liet vallen. Maar ben wel blij dat ik het gehouden heb, vind het een best oké vak alleen zo lang achter elkaar niet haha
Kon dr helemaal niks uit halen en ik zag de logica er ook niet achter
Sanne_com schreef:Ik ben bezig met mijn examen cursussen even up te loaden, dan kunnen jullie ze bekijken![]()
(heb Bio, eco en geschiedenis)
Je hebt veel cursussen gedaan zeg, in Leiden allemaal? Kostte een vermogen dan of niet?