Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
unihorses schreef:ik wil voor scheikunde een 3,5 minstens halenen ik zie er echt tegenop
Verder.. Hopen op een niet te moeilijke toets. Ghostattack schreef:unihorses schreef:ik wil voor scheikunde een 3,5 minstens halenen ik zie er echt tegenop
Een 3.5 moet wel lukken toch?![]()
Scheikunde wordt voor mij echt heel erg punten sprokkelen, vooral bij die berekeningen. Die snap ik echt nooit, dus ik doe gewoon wat voor de hand ligt en wat ik kan bedenken. Dan heb je toch al gauw 1 of 2 puntenVerder.. Hopen op een niet te moeilijke toets.
ik kan het ECHT niet en nu vandaag snap ik ineens niets maar ik weet sinds kort dat kg en kilo het zelfde is.. maar rekenen met eenheden hou op
en alles waar die rare stoffen worden genoemd slaat de paniek al toe
Soms heb je het nog per ongeluk goed ook. Bij de berekeningen netjes opschrijven wat gegeven is, kun je daar iets mee? Meteen opschrijven! Ook reactievergelijking erbij. Gewoon alles opschrijven wat gegeven is
Scheikunde was ooit mijn beste vak, maar dat is de afgelopen jaren nogal.. Mislukt haha. Wat sta je? Saaaash schreef:Ik heb zooooo'n buikpijn voor Nederlands, hoe zit het bij jullie? Ik ben even in bed gaan liggen, het is tenslotte pas om 13:30
mariekerocky schreef:Saaaash schreef:Ik heb zooooo'n buikpijn voor Nederlands, hoe zit het bij jullie? Ik ben even in bed gaan liggen, het is tenslotte pas om 13:30
Ben echt zo zenuwachtig! Lig ook nog lekker in bed.
Weet iemand toevallig hoe het met het maximum aantal woorden zit? Je mag toch altijd 10% extra? Bijv. 200 is 220 max?
Ghostattack schreef:Komt wel goed! Voor 3.5 heb je weinig punten nodig, probeer gewoon alles in te vullen! Zelfs als je een antwoord niet weet, dan verzin je maar een bullshit antwoordSoms heb je het nog per ongeluk goed ook. Bij de berekeningen netjes opschrijven wat gegeven is, kun je daar iets mee? Meteen opschrijven! Ook reactievergelijking erbij. Gewoon alles opschrijven wat gegeven is
Scheikunde was ooit mijn beste vak, maar dat is de afgelopen jaren nogal.. Mislukt haha. Wat sta je?
sta ik nog steeds een 5. ( ik haal die 3,5 makkelijk op met ak
) eerder deze week oefen examens dikke voldoendes maar nu oefenen snap ik het niet meer L_isaa schreef:Hooi! Mag ik me misschien ook melden? Doe dit jaar ook eindexamen VWO. Heb zometeen sk...
Ik heb trouwens één 'spiekbriefje' in mijn GR staan. Er staat nergens dat het verboden is. Weet iemand of dit mag?
Memories schreef:mariekerocky schreef:Ben echt zo zenuwachtig! Lig ook nog lekker in bed.
Weet iemand toevallig hoe het met het maximum aantal woorden zit? Je mag toch altijd 10% extra? Bijv. 200 is 220 max?
Dat klopt, krijg je geen aftrek voor!
Boself schreef:Memories schreef:
Dat klopt, krijg je geen aftrek voor!
Die 10% extra is eigenlijk bedoelde voor de tweede corrector, wanneer wordt beslist of bijboorbeeld: mbt telt als 1 of 3 woorden. Ik zou daar dus maar niet overheen gaan.
Heel misschien 1 of 2, maar zelfs dat zal wel meevallen.