Nachtdienst

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 03:42

Ik ben er ook weer bij, tot nu toe is de tweede nacht ook rustig! Hopen dat het zo blijft. :)
Moet straks slingers ophangen want er is een client jarig, pff ik haat dat werk! Hahah.
Maar omdat het een hele lieve vrouw is die dit enorm waardeert zal ik mijn best weer doen. :P

Lis en pniekpnak, jullie werk is vergelijkbaar met het mijne. Ik werk ook op langdurige behandeling met clienten die niet gauw ergens anders meer heen kunnen maar deze zijn niet geheel stabiel te noemen. Toch vaak wel psychoses etc, en niet iedereen is in te stellen op medicatie. Het nadeel vind ik wel dat er weinig verloop is en dat gezien de dagstructuur veel dagen hetzelfde zijn. Echter is het wel een fijne afdeling om te beginnen in de psychiatrie. :)

En lis, helemaal mee eens, pff dan voel je je verplicht te praten maar weet je niet waarover...

Lis_Ol

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 04:16

Haha dat ken ik inderdaad, slingers ophangen. deed ik bij de IBW hiervoor ook vaak + hun stoel aan de tafel versieren :+

Inderdaad een fijne afdeling om te beginnen maaike! ik zou het zelf niet heel lang vol houden wanneer elke dag een beetje het zelfde is :+
ik ben echt iemand die een uitdaging zoekt, hier is de verloop van patiënten heel wisselend. Ze worden hier klaar gestoomd om terug te keren in de maatschappij, sommige gaan terug naar hun eigen huis, sommige regelen tijdens hun opname een eigen huis en een deel gaat naar een intensieve woonvorm.
Kan een opname van minimaal 7 weken zijn tot 1,5 jaar, ligt er maar net aan wat er in hun vonnis staat. Maar moet zeggen dat het de laatste tijd heel snel gaat, 2 weken terug waren er 2 tegen advies met ontslag gegaan en 3 doorgestroomd naar een IBW, had ik na een paar dagen vrij ineens 5 nieuwe mannen rondlopen haha.

haha precies! ik zit hier nu heerlijk in me eentje, muziek op en werken aan school. De mannen zeggen wel altijd dat ik goed aanspreekbaar ben in de ochtend, tja ben soms wel blij als ik even iemand zie waar ik tegen kan ouwehoeren :+

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 05:36

Hahah ja dat is hier ook gebruikelijk. Het is inderdaad wel vaak hetzelfde, vind het wel fijn als er wat wisseling is. Moet zeggen dat het vannacht ook wel heerlijk rustig is. Heb nu een client die net wakker was en zich aan het douchen was. Nu hopen dat hij op zijn kamer blijft, is geen man die ik graag op de afeling heb 's-nachts gezien zijn onnavoelbare karakter.
Zo rustig als ik het nu heb, heb ik het ook niet vaak trouwens. :P

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 05:44

Het was rustig, totdat een delirante patiënt ging spoken... Bloed everywhere. := Nu wel weer opgelost.
Na deze nachten heb ik één dag vrij en dan begin ik alweer aan 4 avonddiensten. Soms snap ik niet hoe ik zoveel kan werken bij 32 uur. :+

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 06:13

Hier ook heerlijk rustig geweest, de eerste is net wakker.
Tamtam gaat snel, iedereen weet al wat zich had afgespeeld gister, kreeg net al te horen dat ik hem de volgende keer wakker moet maken haha..

Maar je moet ook snel weer werken dan helderder! bizar soms hoe snel je na je nachten alweer mag, gelukkig wel een avonddienst

Geniet nog even van je rustige nacht maaike! hoop dat die nog even naar ze kamer gaat!

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 06:22

Gelukkig heeft ie dat inderdaad gedaan, rust hier! Lag net wel iemand op de grond, maar dat is standaard helaas.
Jij hebt ook een fijne nacht gehad dus Lis? Heerlijk.
Helderder, dat is minder.. Pff indd wat veel werken zeg, geniet van je vrije dag!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 07:52

Heerlijk rustig nachtje gehad. Veel aan school kunnen doen!
Slaaplekker dames!

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 08:25

Hier ook relatief rustig vannacht. Wel veel agressie :-(.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:35

Werd vanmiddag gebeld door me werk, of ik nachten van me collega kan overnemen die ze enkelbanden heeft gescheurd.
Dus zondag ga ik weer de nacht in :D

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:53

Maximuss, waar werk jij? Dat is echt heel naar, agressie. Ben je alleen?
Ik merk dat dit mijn laatste nacht is, pff kan me nog niet echt tot werk zetten ofzo. :P

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 02:11

Jij houd ook wel van nachten of niet Lis?
Ik vind het best jammer dat ik er na vannacht weer uit ben... denk nu alleen maar aan hoe hectisch druk de dagdiensten altijd zijn... gelukkig weer opstarten met een avonddienst hierna. :+

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 03:00

Hahah ik snap je helemaal, pff ik doe het liefste late en nachtdiensten. Dagdiensten zijn niet bepaald mijn ding.
Heb hier een client die aankondigd dat hij eraan komt. Bonk Bonk Bonk. Hahah daar schrik je tenminste niet van. ;)

lovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 04:53

Geen nachtdienst, maar een slapeloze nacht. Half 7beginnen.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 05:44

Bah, dat is ook niet wat! Dat breekt behoorlijk op...

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 07:58

Pff, tot 4 uur amper bellen gehad en na 4 uur gingen ze allemaal tegelijkertijd bellen.
Had er 2 die in paniek waren, 1 door een stomme grap van een familielid en dr andrr dacht dat ze dood ging -O-

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:50

Helderder schreef:
Jij houd ook wel van nachten of niet Lis?
Ik vind het best jammer dat ik er na vannacht weer uit ben... denk nu alleen maar aan hoe hectisch druk de dagdiensten altijd zijn... gelukkig weer opstarten met een avonddienst hierna. :+

Klopt, geef mij maar nachtdiensten of avonddiensten. Ben niet zo goed in vroeg opstaan :+
Haha nee die diensten trekken me gewoon meer. Avonddiensten qua werkzaamheden en nachtdiensten voor school

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 14:09

Nou ik zal mij hier veel vaker gaan melden! Ik ben aangenomen als vaste nachtdienst voor een half jaar bij Dimence, ik ga 24 uur per week in de nachtdienst werken. :) Komt mij super goed uit. :D

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 00:55

Ik meld me ook weer vanuit de psychiatrische gesloten kliniek hahah
Niet alleen, maar met een gezellige collega (moet ook wel). Portie agressie alweer gehad, maar is mooi opgelost. Nu lekker zitten en hopen op een rustige nacht verder

lando2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:28

Hier ook weer nacht 1 van de 7. Best wel druk -O-

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:42

werk ze en sterkte. Heb het liever wel iets drukker dan nu. Het is inmiddels weer erg stil

lando2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 01:57

wij zijn met alle vaste taken klaar, dus als iedereen nu braaf thuis in bedje kruipt hebben wij t hier lekker kalm! Alleen denk ik dat de mensen dat nog niet begrepen hebben. :n

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 02:29

Ik had ook net iets te vroeg gejuicht. Net gebeld voor assistentie bij seperatie...nooit leuk om te doen, maar zeker noodzakelijk. Gelukkig niet op mijn afdeling. Zit ik niet met het papierwerk...

Nou 2x deze nacht is nu wel genoeg voor mij hoor

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 23:36

Gelukkig weer mijn laatste van de 3.
De vakantie was heerlijk, altijd weer veel te kort.
Ben blij als het morgen 7 uur is, het bedrijf waar ik nu zit, is niks voor mij.
Gister en eergister bij het AZC gezeten, veel en veel leuker.
Donderdag heel slecht geslapen, kwamen weet ik hoeveel vliegtuigen over ivm market garden.
En die vlogen echt niet hoger als 100 meter..
Vandaag gelukkig weer goed kunnen slapen, en s avonds lekker met het paard buiten wezen rijden.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 03:22

Hier is het weer lekker druk :-).

@maai_ke: ik werk op de 112: ambu en brandweer. Agressie is er maar al te vaak en zelf mogen wij niks doen dus dan moeten de blauwe vrienden ons komen "redden" ;-).

Ik doe enkel nog nachtdiensten en zit aan 45-57 uur per week.

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 03:41

Ik ben er ook weer 1/4 .. nu rustig