Ik heb een lichtbruine van cavallo blue label, die was wel te betalen ongeveer 80. Vandaag ook maar even het gareel mailen voor die codes en dan kleding bestellen
CharlotteMae
Geplaatst: 20-07-12 09:14
Bizzybijtje schreef:
Maar wat is lichtbruin Dan neig je toch al snel naar beige?
Ik snap het verschil tussen lichtbruin en beige ook niet zo hahaha Ik denk dat ze bedoelen dat je niet met zo'n gebroken wit/beige broek aan komt zetten, dus de broek moet net iets donkerder zijn. Meer kan ik er ook niet van maken haha..
Oh ja, je hebt gelijk. Mijn bruine broek is ook al vies binnen no time o:)
Goh, wat doen jullie tegen dazen? Dakary reageert er echt heel erg extreem op.. Ze wordt er helemaal gek van en rolt om de 5 minuten. Op de wei ga ik haar maar met een deken zetten, alleen beetje oliebol dat ik daar pas volgende week om kan.. Ga jaar straks eens proberen in te sprayen, geen idee hoe ze daar mee om gaat!
BremseBremsen er op spuiten! Alleen niet meer in Nederlands verkrijgbaar, nog wel in Duitsland. Dus als je vlakbij de grens woont? Flinke voorraad inslaan en echt het enige spul wat super werkt.
@Mercury, ik heb vliegen spray!! Werkt best goed, maar tijdens het rijden worden we alsnog belaagd... Hoop dat zondag op wedstrijd alle dazen een rondje om gaan! Anders gebeurt er dit met ze
CharlotteMae
Geplaatst: 20-07-12 20:37
Bestellen jullie ook een polo met lange mouwen? Of mag je alleen rijden met een polo met korte mouw? Voor de koudere dagen lijkt me lange mouwen wel fijn
Maar dus je moet nu je kleding bij het gareel bestellen en je krijg ze niet meer op school via hun winkel ? Dat zou echt fijn zijn want ik vind het gareel echt een fijne winkel
Krijg net een brief over stufi enzo maar daar staat in dat ik geen studentenreisproduct (ov-kaart) krijg. klopt dit? want ik krijg ook pas vanaf januari stufi omdat ik in oktober pas 18 word.
Xjosee
Geplaatst: 21-07-12 11:08
chantalboes schreef:
Krijg net een brief over stufi enzo maar daar staat in dat ik geen studentenreisproduct (ov-kaart) krijg. klopt dit? want ik krijg ook pas vanaf januari stufi omdat ik in oktober pas 18 word.
Dat is echt klote! Want ik had er ook al een beetje op gerekend dat je niet elk weekend verplicht naar huis moet, want een treinkaartje naar huis kost zo'n 30euro..
Wat een land wat een land.... Kun je ook geen overbrugging oid krijgen?
robbedoes__
Geplaatst: 21-07-12 11:28
Ik wil me hier ook even melden. Aangezien ik ben uitgeloot voor fysiotherapie, wil ik nu HBO paardensport gaan doen in Deurne. Ik had al eerder gebeld om te vragen of ik me half juli nog in kon schrijven en dat kon, dus ik heb me deze week ingeschreven. Ik krijg alleen pas in de week van 13 augustus bericht door de zomervakantie. Ik wil dan ook op de flat, maar waar kan ik me daarvoor inschrijven? Zijn er mensen die ook laat de intake hebben, maar zich wel alvast hebben ingeschreven voor de flat?
Oke, dacht ik al. Ja zeker leuk, ik heb er ook al zeker zin in! Als ik toegelaten word dan haha Zijn er mensen (die in september starten) op dit moment op zoek naar een paard voor de opleiding? Ik heb nu geen eigen paard, maar in overleg met m'n ouders zou het wel mogelijk zijn om er eentje voor de opleiding aan te schaffen. Maar ik denk alleen dat het een beetje kortdag is.