Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Ik denk dat het heel belangrijk is dat je je kleed naar het bedrijf waar je op gesprek gaat en als je twijfelt, dan maar overdressed!
ruitje schreef:Waarom zitten mensen daar korter dan 3 weken dan?
Ik heb even gezocht op de site.
Maar het is of in Zwolle en dan moet je medische kennis hebben.
Of in Leiden( lijkt mij waarschijnlijker gezien mijn woonplaats ) en dan moet je kennis van auto's hebben.
Of hij staat niet op de website van het uitzendbureau, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk?
ruitje schreef:Zit niets bij in mijn regio, maar misschien wat voor jullie?
Hyporama: tijdelijke tentenkampmedewerkers (4 t/m 10 april)
- Nijland: oproepkracht
- Hypo Brabant: oproepkracht
- Horseland: winkelmedewerker
- Hypo de Veluwe: winkelmedewerker
- Hypo de Veluwe: oproepkracht
__PSM__ schreef:ruitje schreef:Zit niets bij in mijn regio, maar misschien wat voor jullie?
Hyporama: tijdelijke tentenkampmedewerkers (4 t/m 10 april)
- Nijland: oproepkracht
- Hypo Brabant: oproepkracht
- Horseland: winkelmedewerker
- Hypo de Veluwe: winkelmedewerker
- Hypo de Veluwe: oproepkracht
Gaat morgen de hypo bellen
patpen schreef:Dat heb ik nou met een jurk: staat mij echt niet. Voel me daar ook absoluut niet prettig in. Dus dat trek ik sowieso niet aan naar een gesprek. Kleding moet wel comfortabel zitten; bij een jurk (of rok, om het even) weet ik mij geen houding te geven en blijf ik maar plukken en trekken.... Schoenen vind ik dan ook veel lastiger.
Degene na mij vanmiddag had een legging aan met Birkenstocks eronder (en een vreselijk chagrijnig gezicht). Dat vind ik nou echt te ver gaan!!! Oké, die slippers lopen heerlijk maar ik vind de temperatuur er nog niet bepaald naar. Ik zou ze misschien wel naar het werk dragen maar dan moet het wel +30 graden zijn.
Superlise: weet je helemaal niet wat voor werk je zou willen doen? Ik zag afgelopen weekend een hele leuke vacature in Driebergen voor locatiesecretaresse. Helaas voor mij net te veel uren en ook iets verder uit de buurt dan ik zou willen.