(maar die mailen ook 9 van de 10 keer, ben pas door 3 klanten gebeld). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(maar die mailen ook 9 van de 10 keer, ben pas door 3 klanten gebeld). 

pmarena schreef:Ik kan dat gezeur om willen bellen ook niet waarderen, het is 2012 hoor, doe het lekker via de mail
Met mail is het hier al druk zat, daar wil ik echt niet ook nog op de meeste ongelegen momenten telefoon doorheen...want die telefoon gaat altijd nèt op het moment dat je even geconcentreerd ergens mee bezig bent
en veel mensen waarderen het ook gewoon meer dat je belt, mijn ervaring is dat je dan veel meer voor elkaar krijgt. Ook als je reclame wil maken voor jezelf, gewoon bladen bellen en vertellen dat je wat interessants voor ze hebt, namelijk .... blabla. Werkt prima (ik werk in de PR en doe dat meerdere malen per dag
als je media aandacht wil hebben wil ik je wel tips geven).

Wellicht heb ik dan wat meer geluk!
Maar bovendien willen wij (voor zover we kunnen) zoveel mogelijk service aanbieden, en dan is een telefoonnummer dat meteen duidelijk op de website staat wel een vereiste.
Maar het gaat om het idee, dat de mogelijkheid tot direct telefonisch contact er wel is
"heeft u dit zadel ook in het bruin" terwijl die heel duidelijk in bruin en zwart in foto's en tekst op de website staat 

cissy schreef:Ffortuna, je gaat dus nu echt beginnen! Leuk! Kunnen we over ons ondernemersschap babbelen en niet alleen over paarden hahaha!

dus er zijn manieren om je daar onderuit te wurmen!
)