Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FiveSports

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:39

Ik vind t normaal ook super fijn, maar niet als je beginner bent en vanuit draf gaat springen :p

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 23:40

Pijn aan je handen? :') Jongen jij moet echt westernles gaan nemen :')

Springen vanuit draf is toch niet zo'n probleem? En veel paarden hebben dat hoor, dat ze een beetje harder gaan lopen voor een hindernis omdat ze bang zijn het anders niet te redden.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:32

hoihoi,

Wat zijn er veel mensen die gewoon echt weekend hebben op zaterdag :+ . Ik heb 's morgens geleerd. Van 12 tot sluit gewerkt. was half 10 thuis.

Maar ik heb me nu officieel bij Duo per februari op uitwonend gezet :D .

Het is alleen jammer dat er maandag sneeuw verwacht is, en ik om 9 uur in Wageningen moet zijn voor een Assessment en dat ik pas vrijdag de sleutel van m'n kamer krijg. Dat word heel vroeg opstaan want je zult zien dat de treinen moeilijk gaan doen -_-

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:26

Magrathea schreef:

Springen vanuit draf is toch niet zo'n probleem? En veel paarden hebben dat hoor, dat ze een beetje harder gaan lopen voor een hindernis omdat ze bang zijn het anders niet te redden.

Mwa als de instructeur meerdere malen zegt dat ik keihard een ruk eraan moet geven en als ik dat deed hij het nog te zacht vond...Dat paard was gewoon echt echt echt voorwaarts.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 08:46

Naskapower, wanneer teken jij je contract? Ik teken die van mij de 6e, en kan me daarna volgens mij pas inschrijven bij het GBA...
Maar duo zegt dit:
Je wijzigt je woonsituatie. Zorg ervoor dat de wijziging van je woonsituatie en de inschrijving bij de gemeente (GBA) gelijk lopen.

Ik wil wel graag in februari al uitwonend krijgen....

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 10:34

Mixje90 schreef:
Magrathea schreef:

Mwa als de instructeur meerdere malen zegt dat ik keihard een ruk eraan moet geven en als ik dat deed hij het nog te zacht vond...Dat paard was gewoon echt echt echt voorwaarts.

Ow :+ Meh ben ik sowieso niet van. Maar de keren dat ik pijn aan mijn handen had was als paard de hele les in mijn teugel had lopen hangen (als ik er nu aan terugdenk.. brrr )

Goeie morgen trouwens :D vannacht nog even heel productief geweest, kon niet slapen, zat te stressen over tentamens, dus toen ben ik eruit gegaan en heb even een halfuurtje geleerd :) Toen kon ik wel slapen :=
Straks lekker ontbijten met vriendje, als het lukt met zijn knieën een lange wandeling maken met de hond :D en dan moet ik weer richting Delft om statistiek te leren.. Euhh het wordt wel een beetje krap allemaal :=
Ik ben trouwens het levende bewijs dat de stufi onmisbaar is! :oo Ik moet echt werken anders kan ik mijn huur niet betalen, maar daardoor kan ik ook niet alle tijd die ik wil aan leren besteden :Y)
Achja, prioriteiten hè in dit kabinet..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:40

grr hier is morgen nu ook sneeuw verwacht :') En woensdag-Vrijdag -7ºC :brr:
Afbeelding
Gelukkig wel zonnetje erbij :P Denk dat k wel 4 lagen kleren aan moet doen :')

Hahah snachts nog je bed uit gaan om te leren _O- dat doe ik nooit xD Dan kom ik sochtends mn bed niet meer uit O:)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:56

Haha, soms heb ik dat ook wel als ik dan toch niet kan slapen kan ik net zo goed wat nuttigs doen. :P Maar dat komt niet heeeel vaak voor.

Oké, ik heb me inleiding af en zit ondertussen al op 870 woorden. :') Het wordt vast weer schrappen op het eind, heb ik nou altijd met essays. :P Maar het gaat opzich aardig, het gaat nog niet geheel soepel maar echte blokkade heb ik nog niet opgelopen. Nu even heel kort pauze en dan beginnen aan hoofdstuk 1.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:01

ik typ ook altijd veeel te veel :P

haha mn kat ligt in mn fatboy opgerold als een bolletje wol, een partij te snurken :')

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:20

@savasana ik heb mijn contract vorige Week getekend. Wanneer gaat je contract in? Voor die datum kan je inschrijven in de gemeente. Vanaf de datum dat je ingeschreven staat in de gemeente kan je per 1e van de maand je stufi om laten zetten.

Mijn contract gaat 1 feb in, ik heb me in gemeente Wageningen ingeschreven. Per 1 feb sta ik dus daar ingeschreven. Ik heb mijn stufi per februari omgezet in uitwonenden beurs.
Laatst bijgewerkt door Naskapower op 29-01-12 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:24

Ik teken mijn contract de 6e en dan gaat hij ook meteen in, vanaf de 4e staat de kamer leeg maar dat is een zaterdag.
Heb ik dan recht op uitwonend stufi voor de maand februari?
Ik heb het al veranderd op DUO maar ik kan het altijd nog terug veranderen voor de 1e.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:27

Woonde je al op kamers? Zoja dan heb je recht op uitwonende beurs in feb omdat je op de 1e van de maand op kamers woont.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:29

Nee nog niet, maar die 6 dagen dat ik later daar ga wonen, betekenen dus dat ik pas in maart uitwonend stufi mag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:33

zo ben heel lang niet geweest en echt gelijk 15 pagina's verder ofzo XD niet bij te houden hahaha
morgen en dinsdag nog even stage (waar ik geen zin in heb, ben echt moe en niet lkkr ..) en daarna verslagen/verslagen en leren/leren... die week daarna alweer tentamens

en savasan volgens mij heb jij nog geen recht op uitwonende stufie aangezien je pas 6 februari officieel daar gaat wonen. maar ik zou morgen even naar duo bellen dan weet je het zeker (is 10 minuten werk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:46

Je kunt toch ook aangeven dat je daar 1 februari woont, of niet? Daar kijken ze toch niet echt naar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:52

Moest je dat.niet ruim van te voren aangeven? Een maand van te voren ofzo of niet?

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:58

Je kan niet meer zelf je adres in duo veranderen, dat gaat via de GBA, gemeentelijk basis administratie. Dus hetghandigste zou een contract dat op de 1e ( lijkt) in gaat. Daarmee naar de gemeente gaan om je in te schrijven.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:59

ik heb me online ingeschreven bij de gemeente :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:08

Oh ik zou zo blij zijn met m'n kamer. Het is een ramp om te studeren thuisthuis met m'n moeder die steeds wat van me wil, m'n broertje stiefvader en moeder die maar naar elkaar blijven roepen en m'n deur die open moet blijven want m'n raam moet dicht want ik heb geen kachel. Aagggggrrr

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:54

Phylos schreef:
Waar heb je wedstrijd wwr? Succes in ieder geval!
En jij werkse 1234..

Morgenochtend ga ik hardlopen, dan zondags ontbijt, paardrijden, stallen uitmesten etc en heb nog een verjaardag. Verder weinig bijzonders

Oh lekker cupcakes!

Ik heb in Raalte gereden :)

Sportief hoor, hardlopen met dit weer!

Ik kan gelukkig thuisthuis gewoon rustig leren :)
Ik ga zo maar weer eens beginnen..

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:55

Das inderdaad vervelend ja! Is een electrisch kacheltje geen optie voor tijdelijk? En je broertje n stapel stripboeken geven die hij nog niet kent, en hij is stil!
Ik ben echt zo blij met m'n kamer! Lekker ruim en in t hoekje van het huis :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:03

mn broertje moet wiskunde doen... alleen die zat te kloten met m'n stiefvader. en ik had altijd een elektrische kachel maar daar was de poot van afgebroken. Daar heeft heel lang een plastic bakje onder gestaan en ineens mocht dat niet meer. Heb die kachel nu wel weer terug.

Alleen ik werd net zo kwaad van de opruim aanval van m'n moeder. (heb haar gezegd dat ik na de tentamen week ga opruimen maar dat wil ze niet onthouden ofzo). En ik stond er maar, IK WIL STUDEREN GA ALSJEBLIEFT GEWOON MIJN KAMER UIT.. zucht. en nu is m'n hoofd zo boos dat studeren toch niet wil -O-

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:20

Oh jeetje Naska, dat is ook niet fijn... Ik ken het wel, op een of andere manier lukt het mijn broer en moeder altijd vrij te zijn wanneer ik moet leren voor tentamens. :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:46

Aii Naska, dat is inderdaad poedersuiker. Gelukkig begrijpt mijn moeder dat ik toch ook soms moet studeren wanneer ik thuisthuis ben en dan laat ze me ook wel met rust op me kamer.

Poeh, ik wist niet dat ik zoveel op één dag kon doen! Ben nu bij mijn laatste hoofdstuk aan beland en moet daarna nog een conclusie schrijven. Zit nu op de 3000 woorden van de 5000. Dus ongeveer 1000/1500 voor hoofdstuk 3 en dan 1000/500 voor me conclusie en dan is de eerste versie af. Er moet zeker nog het 1 en ander aan bijgeschaaft worden, spelfouten, betere zinsloop etc. Maar ik wil gewoon vandaag even het verhaal op papier hebben staan. Het begint me nu wel allemaal een beetje te duizelen.. of naja, pff zolang achter elkaar zoveel schrijven. Man, uitputtend! Eventjes pauze tot 16 uur en dan verder met het laatste hoofdstuk.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:51

het is hier nu eindelijk stil :D . Ga denk ik nog tot 6 uur bezig en dan even naar stal. M'n paardje rijden. Daar heb ik echt zin in.