Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jongen jij moet echt westernles gaan nemen 
. Ik heb 's morgens geleerd. Van 12 tot sluit gewerkt. was half 10 thuis.
. Magrathea schreef:Pijn aan je handen?Jongen jij moet echt westernles gaan nemen
Springen vanuit draf is toch niet zo'n probleem? En veel paarden hebben dat hoor, dat ze een beetje harder gaan lopen voor een hindernis omdat ze bang zijn het anders niet te redden.
Mixje90 schreef:Magrathea schreef:Pijn aan je handen?Jongen jij moet echt westernles gaan nemen
Springen vanuit draf is toch niet zo'n probleem? En veel paarden hebben dat hoor, dat ze een beetje harder gaan lopen voor een hindernis omdat ze bang zijn het anders niet te redden.
Mwa als de instructeur meerdere malen zegt dat ik keihard een ruk eraan moet geven en als ik dat deed hij het nog te zacht vond...Dat paard was gewoon echt echt echt voorwaarts.
Meh ben ik sowieso niet van. Maar de keren dat ik pijn aan mijn handen had was als paard de hele les in mijn teugel had lopen hangen (als ik er nu aan terugdenk.. brrr )
vannacht nog even heel productief geweest, kon niet slapen, zat te stressen over tentamens, dus toen ben ik eruit gegaan en heb even een halfuurtje geleerd
Toen kon ik wel slapen
en dan moet ik weer richting Delft om statistiek te leren.. Euhh het wordt wel een beetje krap allemaal 
Ik moet echt werken anders kan ik mijn huur niet betalen, maar daardoor kan ik ook niet alle tijd die ik wil aan leren besteden
Maar dat komt niet heeeel vaak voor.
Het wordt vast weer schrappen op het eind, heb ik nou altijd met essays.
Maar het gaat opzich aardig, het gaat nog niet geheel soepel maar echte blokkade heb ik nog niet opgelopen. Nu even heel kort pauze en dan beginnen aan hoofdstuk 1. 

Phylos schreef:Waar heb je wedstrijd wwr? Succes in ieder geval!
En jij werkse 1234..
Morgenochtend ga ik hardlopen, dan zondags ontbijt, paardrijden, stallen uitmesten etc en heb nog een verjaardag. Verder weinig bijzonders
Oh lekker cupcakes!

. Ga denk ik nog tot 6 uur bezig en dan even naar stal. M'n paardje rijden. Daar heb ik echt zin in.