Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
MarJon schreef:Dames! Ik heb een vraag over wat jullie nou vinden van een uitspraak van een docente van mij. De docente geeft godsdienst en zegt dingen zoals dat we onze bek moeten houden en geregeld tegen leerlingen dat ze dom zijn. Maar vorige week zei ze; ''Ja, als je wil kleuteren doe je dat maar in de disco. Val je op bij pedo's is dat je ook weer gelukt.''
Wat vinden jullie daar nou van dan? De hele klas was overigens te verbaasd om iets terug te zeggen, en dat komt niet vaak voor

die is echt heel mooi !

Die vrouw was boos op die jongen. Dus die beetje pissig ik zeg zo van : "Wat was er dan?" Naja dat hij daar gewoon stond en dat de docente zijn houding niet beviel oid. Maar hij helemaal klagen over zijn cijfer dat hij nooit hoge cijfers haalt. Heeft ie voor een verslag een 7,6!
Dat is imo wel goed hoor 
Ben overigens niet naar die docente gegaan, stel je voor dat vriendin daardoor een lager cijfer krijgt. Dat zou ik sneu vinden

Dus dat is gewoon correct
. 
die docent is zo geweldig. 

(Uiteindelijk natuurlijk wel.
) StonedRomy schreef:vandaag liep alles in het honderd.
dus naja de schrijfster ( schrijvers waren op bezoek en ik moest bij een helpen ) of ik even het juiste rooster wilde halen.
kom ik mijn nederlandsdocent tegen....
ik: ' meneer, er zijn heel erg veel roosters en geen een is correct!'
docent: ' weet ik, je veter zit los.'
ik: ' ja dat zit hij altijd.'
docent: * bukt zich en maakt veter los * ' zo je veter zit niet meer los!'die docent is zo geweldig.