Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:18

Dat is wel een super goede link, Leedebee!! Super bedankt!!
Weet je toevallig ook hoe het zit met doorbetaling op feestdagen? Ik werk bijvoorbeeld altijd op maandag, maar over een paar weken is het op maandag 2de kerstdag en kan ik dus niet werk (als ik dat wilde ;)), maar wil nog steeds weten hoe dat dat werkt met zo'n 0 uren contract.

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 16:59

Daar durf ik geen antwoord op te geven. Als je als oproeper werkt zou ik denk van niet, want dan wordt je gewoon niet opgeroepen, maar als je altijd op de zelfde dagen werkt, dan zou je zeggen van wel... dat zal een discussiepuntje worden denk ik ;)

11AFotograaf

Re: Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:58

haha, kon zijn! Ik zal het eens gaan uitzoeken! M'n baas denkt er idd ook zo over, maar ik werk gewoon vaste dagen en heb een 0-uren contract ivm mijn zaak.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:39

Chonelly schreef:
Zijn ze mooi geworden Mallootje?

Jup ik vind ze best strak! Natuurlijk wel zelfgemaakt dus niet vergelijkbaar met echte 'prof'flyers maar best leuk!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 23:15

Showen Mallootje

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:37

Haha zal misschien straks eens een foto maken ;)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:23

Eventjes een kort vraagje tussendoen. Weet iemand een fijn programmatje om je km-registratie mee bij te houden? Mijn excel bestand is niet zo makkelijk als ik destijds dacht!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:31

Lovepaints schreef:
Er gebeurd hier weer van alles. Lees mee maar heb geen ervaring met deze zaken.
Gisteren 2 domeinnamen vastgelegd: dogsstreetwear.com en .be. Kan het maar hebben, niet waar?

heb je ook aan de dogstreetwear varianten gedacht, dus met 1 s? ook die vastleggen is een slim plan en dan door laten linken naar je hoofdsite. Just in case....

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:34

11AFotograaf schreef:
Eventjes een kort vraagje tussendoen. Weet iemand een fijn programmatje om je km-registratie mee bij te houden? Mijn excel bestand is niet zo makkelijk als ik destijds dacht!

Misschien heb je hier wat aan? Het is wel een Excel bestand, maar rekent van alles zelf uit.
http://www.leedebee.nl/Model%20km%20administratie.xls

Je vult 1x de beginstand in. Vervolgens of het zakelijk of privé (z of p invullen) is en de km-eindstand. Dan berekend ie zelf hoeveel km het is en zet hij het in vakje privé of zakelijk en hij zet op de volgende regel de nieuwe beginstand neer. Hij telt ook per blad op hoeveel zakelijk en privé je hebt gereden.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:42

Bedankt voor de optie, Leedebee. Helaas is dit voor mij geen optie, aangezien ik in 3 verschillende auto's rij. Ik hoop eigenlijk een systeem te vinden als Toggle voor mijn km registratie.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:06

Dat kilometergedoe is nogal wat bij jullie zeg! Blij dat wij daar geen "last" van hebben :)

We hebben gisteren onze eindejaarsactie gelanceerd, we verloten een Ipod Shuffle onder alle bestellingen. Benieuwd of de mensen hier interesse zullen in hebben!

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:58

11AFotograaf schreef:
Bedankt voor de optie, Leedebee. Helaas is dit voor mij geen optie, aangezien ik in 3 verschillende auto's rij. Ik hoop eigenlijk een systeem te vinden als Toggle voor mijn km registratie.

Ok, geen probleem! Mocht iemand anders het willen gebruiken dan mag dat ;)

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:07

Ik ga eens even wat onderzoeken van apps, ik heb namelijk nog geen zakelijke km's per se, maar wel voor baantjes wat ik bij moet houden en straks dus ook zakelijk...

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:56

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 00:00

@ LHO: Mooie simpele site. Simpel is positief :) Denk ook dat een foto van jezelf vertrouwen wekt.. Alleen klein dingetje, bij mij valt de tekst (de laatste letters) buiten het roze teksvlak.. Kan zijn dat dat komt omdat ik op een minilaptopje zit, weet niet of het daaraan kan liggen,

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 01:02

Ik ben zelf een mannetje he :Y) Ik heb enkel de site gebouwd. Maar dankje voor je feedback! Dat met die tekst gebeurt ook op een iPad, heel raar maar wel iets waar ik naar ga kijken.. :)

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:55

Ow oke.. Ik snap.. (ga hier een beetje automatisch ervan uit dat iedereen vrouw is :P) Nouja je hebt een mooie site gemaakt :) Lekker duidelijk.. Ik zou alleen ook nog even kijken bij collectie. Als je daar nu op klikt en doorklikt naar beha's, dan moet je eerst weer terug naar collectie om op broekjes te klikken. Opzich niet heel storend.. Maar wel makkelijker als je niet hoeft terug te klikken.

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:57

oeh handig dit topic

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:41

@LHO: Mis ik nu de knop "contact" op die website? Het is me niet echt duidelijk hoe je makkelijk contact met haar op kan nemen en haar KVK nummer zie ik ook niet zo snel terug...

Mocht je haar spreken, wil je haar de tip geven om ook eens naar HotMilk lingerie te kijken? Dat is een super mooi merk, in dezelfde prijsklasse als haar andere lingerie en het is nog vrij onbekend in Nederland. Mijn klanten waren er altijd helemaal lyrisch over!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:55

Excuus dat ik zo binnen kom vallen, maar ik heb jullie hulp hard nodig :o
Ik doe samen met vijf andere studenten van de Universiteit van Tilburg een onderzoek naar de mogelijkheid om in een sociaal cultureel centrum ‘overtollige’ ruimte te benutten. We willen dit gaan doen door de ruimtes te verhuren aan startende ondernemers. Om te kunnen bepalen wat voor startende ondernemers belangrijk is in een bedrijfsruimte zou ik jullie willen vragen de volgende enquete in te vullen: http://www.thesistools.com/web/?id=228704 . Het zijn maar 11 vragen en kost je echt maximaal 5 minuten. Alvast heel erg bedankt!

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:48

joyce2 schreef:
@LHO: Mis ik nu de knop "contact" op die website? Het is me niet echt duidelijk hoe je makkelijk contact met haar op kan nemen en haar KVK nummer zie ik ook niet zo snel terug...

Mocht je haar spreken, wil je haar de tip geven om ook eens naar HotMilk lingerie te kijken? Dat is een super mooi merk, in dezelfde prijsklasse als haar andere lingerie en het is nog vrij onbekend in Nederland. Mijn klanten waren er altijd helemaal lyrisch over!

:D Dat is nog eens feedback. Zo druk met de rest, dat we iets primairs als het contact form vergeten zijn :D Staat er op! Dankje!

Ik heb je tip mbt. HotMilk doorgegeven! :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:30

haha, heerlijk he, zo'n nuttig topic :D Op een gegeven moment zie je die kleine dingetjes ook niet meer, juist lekker als een ander er dan eens naar kijkt!

Hopelijk heeft ze ook wat aan de tip over HotMilk ;)

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 14:25

@ LHO, ziet er mooi uit! Ik kon hier alles netjes zien; zoals de bedoeling was. Wel een goede tip over het contanct.

Onderzoek over bedrijfsruimte heb ik gedaan.

KM reg is bij mij zo klein, dat ik dat in excel doe; dus heb geen goede tips!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:08

Zo, we kregen vandaag een aanvraag van iemand die volledige cursussen wil voor het ingangsexamen geneeskunde! Helaas kunnen we dat niet tijdig af krijgen, maar toch een leuke boost! We hebben uiteraard wel een andere oplossing aangeboden ;)

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:00