Weet je toevallig ook hoe het zit met doorbetaling op feestdagen? Ik werk bijvoorbeeld altijd op maandag, maar over een paar weken is het op maandag 2de kerstdag en kan ik dus niet werk (als ik dat wilde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovepaints schreef:Er gebeurd hier weer van alles. Lees mee maar heb geen ervaring met deze zaken.
Gisteren 2 domeinnamen vastgelegd: dogsstreetwear.com en .be. Kan het maar hebben, niet waar?
11AFotograaf schreef:Eventjes een kort vraagje tussendoen. Weet iemand een fijn programmatje om je km-registratie mee bij te houden? Mijn excel bestand is niet zo makkelijk als ik destijds dacht!
joyce2 schreef:@LHO: Mis ik nu de knop "contact" op die website? Het is me niet echt duidelijk hoe je makkelijk contact met haar op kan nemen en haar KVK nummer zie ik ook niet zo snel terug...
Mocht je haar spreken, wil je haar de tip geven om ook eens naar HotMilk lingerie te kijken? Dat is een super mooi merk, in dezelfde prijsklasse als haar andere lingerie en het is nog vrij onbekend in Nederland. Mijn klanten waren er altijd helemaal lyrisch over!