Jaime_ schreef:Net terug van vakantie, en nog steeds werkzoekende. Liefst paardgerelateerd ivm opleiding. Hoeft niet perse op een stal, maar mag ook een kantoorbaan zijn.. Regio Twente! Dus als iemand nog iets weet?
Haaksbergen een optie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Vandaag niets gehoord. Morgen zou de werkgever het laten weten...... Wordt een slapeloze nacht![]()
Hier wel een hok met herrie thuis; zou te hoog zijn gaan zitten met salaris. Er is om een INDICATIE gevraagd en die heb ik gegeven. Ik zit met mijn voorstel precies in het midden van het gemiddelde salaris van een office-manager. Dus echt niet absurd hoog, marktconform. Maar kan me voorstellen dat een bouwbedrijf niet gewend is aan zulke bedragen. Daarom ook aangegeven dat er wat mij betreft altijd ruimte is om te onderhandelen. Waarom moet je anders een indicatie geven? Mannetje heeft lekker kletsen: werkt al bijna 25 jaar bij dezelfde baas en wil daar ook niet weg. Heeft dus ook geen ervaring op het gebied van solliciteren en/of salarisonderhandelingen. Ik ook niet veel in het 2e, solliciteren heb ik meer ervaring mee (wie niet op dit toppic).
Edit: zit al 2 dagen alleen maar naast de telefoon (vrijdag en vandaag). Overal waar ik ben, is de telefoon ook. Krijg klachten van mijn moeder dat ik mijn spullen op moet halen. Ja maar, de telefoon..... Tuurlijk heb ik ook een mobiel maar je zal zien dat ze nét bellen als ik achter het stuur zit. Handig die bluetooth maar kan geen aantekening maken.
Babsiej schreef:@ Cowgirl; dat is inderdaad heel erg zuur. Doe je zoveel moeite krijg je zonder pardon een afwijzing.
Stond er nog wel een reden in waar je iets mee kunt?
patpen schreef:Weet al met al nog niets
![]()
Om 2 uur het bureau even gebeld. Was zo nieuwsgierig..... De contactpersoon had hem wel net daarvoor gesproken maar was op dat moment in bespreking. Wordt zsm teruggebeld. Inderdaad, 3 kwartier later belde ze op. Wat hebben ze nu gedaan? Gisteren pas een mailtje gestuurd met het salarisvoorstel. Beetje laat want dat hadden ze vorige week ook al kunnen doen. Hij heeft het gisteravond laat pas gelezen en vond het salaris aan de hoge kant. Voor dat geld doet het administratiekantoor ook het werk. Het bureau heeft nogmaals gewezen op de voordelen van iemand op kantoor (is hij het nog steeds mee eens) maar heeft vandaag pas verteld dat het salaris onderhandelbaar is.
Kortom: hij moet er over denken. ALS het kantoor het vorige week even doorgebeld had, was hij er nu misschien al wel uit. Geen idee wanneer ik het nu hoor. Hopelijk deze week nog. Uiteraard een boze echtgenoot ("had je ook niet zo hoog moeten gaan zitten met het salaris"). Salaris wat ik heb doorgegeven is marktconform voor wat een office manager verdiend maar ik begrijp dat een bedrijf in de bouw niet aan zulke bedragen is gewend. Vrees dat ik zo toch maar weer eens een rondje langs de bekende sites ga doen.......