Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb nu wel wat leuks gezien bij Xenos op internet.

En nog twee ingelijste foto's van Griekenland en het Pantheon in Rome, dus dan is de ruimte die ik aan de muur heb wel redelijk gevuld gok ik.
En gisteren hebben we een tafel opgehaald.
Een koloniale tafel die die mensen geverfd hebben met puur witte verf, dus hij lijkt een beetje grijzig. Daar gaat dus eerst nog een likje verf overheen, haha. Vandaag zijn we wezen kijken voor een bed en we hebben er eentje gevonden, dus die gaan we waarschijnlijk morgen ophalen hier in de buurt.
Dan kan ik volgende week tenminste fatsoenlijk ergens op slapen.
Ikea is zo'n geweldige winkel.
Ze hadden een kamer staan met bijna exact mijn maten! Ook 10m2 en langwerpig gevormd in plaats van vierkant. Dus dat was erg leuk om te zien.
dressagelady schreef:Ik heb net een hele mooie muursticker besteld bij Maison Marcella!
Ik wil zo graag die vierkante tafel van Ikea, met die 4 vakken en die glazen plaat .. helaas gaat dat nooit passen in mijn piepkleine woonkamertje haha, dus ik ga voor die kleine tafeltjes haha
Phylos schreef:dressagelady schreef:Ik heb net een hele mooie muursticker besteld bij Maison Marcella!
Ik wil zo graag die vierkante tafel van Ikea, met die 4 vakken en die glazen plaat .. helaas gaat dat nooit passen in mijn piepkleine woonkamertje haha, dus ik ga voor die kleine tafeltjes haha
Welke heb je besteld?!