Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raya00 schreef:Sterkte Fun...
En welkom Marja. Wat een leuke, treffende naam!
Aantal pagina's geleden vroeg iemand (sorry, weet even niet meer wie) om mijn website. Was hard bezig met een nieuwe, maar aangezien die net de lucht in is gegaan hierbij het adres:
http://www.madebysterre.nl/
Zijn nog een aantal kleine dingen die gaan veranderen, maar heb nog een paar uur voordat ik naar bed ga
henla_tent schreef:Er zat hier toch iemand die logo's kan maken? Wij willen graag een logo laten tekenen in dezelfde stijl als het logo wat we nu al gebruiken. Heb een (slechte) voorbeeldfoto van hoe het er uit zou kunnen gaan zien.
En zijn er hier ook mensen die webhosting en webdesign doen? We hebben al een aantal offertes op gevraagd, maar misschien dat we hier iemand nog wat werk kunnen bezorgen die daar tijd voor heeft en dat kan
Yucca schreef:Nee, nooit in verdieptKaisa, ik heb verder geen ervaring met ondernemersverenigingen en weet dus ook niet goed wat je ervan moet verwachten. Ben je trouwens (wel) lid van brancheverenigingen, bijvoorbeeld voor de fotografie?
Yucca schreef:Verder werd ik net gebeld door een oud-collega, zij gaat proberen of hun bureau mij kan inhuren voor een maand, 2 dagen per week. Als dat doorgaat moet ik een uurtarief voorstellen, best spannend de eerste keer. Ik heb zelf mijn uurtarief op 49 incl. gesteld, ben benieuwd hoe ze daarop reageren!