Nee ff serieus, soms voel ik me daar gewoon echt dom en raar over en zo anders dan anderen, maar ik ben gewoon niet zo en ik word het ook niet. Heb het echt wel geprobeerd...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shinedown schreef:Ik ga 12 augustus ook in mijn eentje naar de TIKweek van de Universiteit van Tilburg.
Schijt er nu ook al in mijn broek voor omdat ik niemand ken.
Nog meer mensen met hetzelfde probleem ?
Joonsel schreef:Mja ik vind het gewoon banketstaaf dat ze 2 weken van te voren afzegtHad ook eerder al gekund toch!
Ik ga ook weinig uit, ik moet 45 minuten fietsen ofzo (terug naar huis, dan gaat het niet zo snel meer) en veel van mn vrienden wonen in de stad zelf dus kan ook niet meefietsen & vaak hebben ze al iets afgesproken met blijven slapen enzo
Wel jammer! Wil wel graag & wil wel een feestbeest worden
xFioon schreef:dat formulier over machtiging
Nikki_ schreef:Moest ik nou nog een vriendje in de gaten houden van 13 tm 20 augustus in Bulgarije, Sunny Beach?
astriidj schreef:xFioon schreef:dat formulier over machtiging
Welk formulier van de machtiging? Misschien dat daar de fout bij mij zit..Nikki_ schreef:Moest ik nou nog een vriendje in de gaten houden van 13 tm 20 augustus in Bulgarije, Sunny Beach?
Die van Elise was het toch?
He Marije wat vervelend zo kort voor tijdHopelijk heb je toch nog een leuke KEI-week!