[HK] VWO Eindexamen 2010 X: en nu verder...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:11

Wow ze bestaan dus toch de niet-feestbeesten :+
Nee ff serieus, soms voel ik me daar gewoon echt dom en raar over en zo anders dan anderen, maar ik ben gewoon niet zo en ik word het ook niet. Heb het echt wel geprobeerd...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:12

Shinedown schreef:
Ik ga 12 augustus ook in mijn eentje naar de TIKweek van de Universiteit van Tilburg.
Schijt er nu ook al in mijn broek voor omdat ik niemand ken :').

Nog meer mensen met hetzelfde probleem ? :P

um je hebt vast wel de laaste berichten gelezen :+ genoeg lotgenoten :P
Pff erg he! Ik wou dat het anders was. Maar jezelf accepteren is toch wel het belangrijkste leer ik steeds meer. Maar accepteren kan ik mezelf nog niet hoor zoals ik (nu) ben

Shinedown

Re: [HK] VWO Eindexamen 2010 X: en nu verder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:16

Ja ik heb even teruggekeken, maar ik hoop stiekem dat er ook mensen zijn die naar Tilburg gaan haha.

Je krijgt dan vaak naar hoofd gegooid dat je saai bent, maar sorry ik heb gewoon andere intresses. Concertjes enzo vind ik wel leuk, maar niet om vooraan te springen maar om gewoon lekker te chillen aan de zijkant.

Ik hoop dat die tikweek snel voorbij is en dat er veel leuke mensen zitten :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:17

Ja snap ik ;) Anders open je een topic voor studenten van dezelfde studie? Heb ik ook gedaan, zitten al een paar mensen in en zelfs 2 ook uit Groningen

Inderdaad dat ze zeggen dat ze je saai vinden, of dat je je saai voelt. Dat is gewoon geen fijn gevoel

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:19

Waarom zou je een feestbeest worden als je dat niet bent? Je kunt veel beter jezelf zijn. :) Jammer dan als andere mensen dat saai vinden, dat zegt meer over die mensen dan over jouw.. ;)

Maar slaap lekker. :* Denk er nog maar eens rustig overna. Je bent trouwens echt niet de enige, ik denk dat er zoveel mensen zijn die tegen de introductieweek opzien. :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:21

ik had het juist andersom...
Vriendin van mij wilde naar dezelfde uni als ik, zelfde studie... en ik had daar geen zin in, verhaal heb ik hier toen al eens eerder gepost geloof ik.
Ik herken jouw vriendin dus ook wel, want met een bekende erbij maak ik ook minder snel vrienden. je bent dan toch met 2 en dan voeg ik me minder snel bij een groepje omdat je dan toch al iemand hebt om mee te praten...
Zij gaat nu uiteindelijk wel dezelfde studie doen, maar wel op een andere uni.

Maar hoe dichterbij de Kick-in komt, hoe spannender ik het ook vind hoor...
Zoveel studenten, en ik ken er geen een van...

Ik ben nu zelf ook niet zo'n feestbeest, maar ben wel van plan om het iets meer te worden. Dat ik nu amper uitga ligt er aan dat er nooit vriendinnen zijn die mee kunnen/zin hebben, en dat vind ik soms best wel saai, op zaterdag thuis... maar no way dat ik in mijn eentje uitga :P

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:27

Mja ik vind het gewoon banketstaaf dat ze 2 weken van te voren afzegt ;) Had ook eerder al gekund toch!

Ik ga ook weinig uit, ik moet 45 minuten fietsen ofzo (terug naar huis, dan gaat het niet zo snel meer :') ) en veel van mn vrienden wonen in de stad zelf dus kan ook niet meefietsen & vaak hebben ze al iets afgesproken met blijven slapen enzo :\ Wel jammer! Wil wel graag & wil wel een feestbeest worden O:)

Shinedown

Ik heb er eentje opent een uurtje terug ofzo, ik hoop dat er mensen in gaan reageren :).

xFioon

ik weet trouwens echt niet hoe ik het ga doen met paarden + kick-in...

Heb 9 dagen kick-in, waarvan 3 dagen echt op kamp...

Heb nog geen rijbewijs en mijn pony staat op 22 km van mijn kamer af. Moet dus met mijn zus meerijden daarheen, maar die heeft ook kick-in, maar wel andere studie, dus zullen wel andere tijden zijn van het programma, maar het hele programma is van 's ochtens vroeg tot 's avonds laat... :\

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:28

En ik maak juist wel makkelijk vrienden met een bekende erbij :P dat weet ik van mezelf, zeker als diegene ook nog wat spontaner is dan mij. Maar ik begrijp haar ook en dat laat ik ook duidelijk in mijn mail naar voren komen...maar ik zet ook zeker mijn gevoel erin

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:29

Joonsel schreef:
Mja ik vind het gewoon banketstaaf dat ze 2 weken van te voren afzegt ;) Had ook eerder al gekund toch!

Ik ga ook weinig uit, ik moet 45 minuten fietsen ofzo (terug naar huis, dan gaat het niet zo snel meer :') ) en veel van mn vrienden wonen in de stad zelf dus kan ook niet meefietsen & vaak hebben ze al iets afgesproken met blijven slapen enzo :\ Wel jammer! Wil wel graag & wil wel een feestbeest worden O:)

dat heb ik ook :j
en hier in het dorp kan je ook wel uit... maar vriendinnen hebben dan weer ging zin om dat stuk te fietsen, want als ik dat stuk niet fiets moeten zij het doen :')
en mag sowieso niet in het donker naar huis fietsen, dus dan moet ik met mijn 'auto' en dan nog mag het niet altijd, en dan kan ik ook niks drinken en moet altijd vroeg thuis zijn van mijn ouders...
Dus dan hoeft het van mij al niet meer :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:30

Ja dat ze het dus minder dan 2 weken van te voren afzegd (we gaan dan zondagmiddag al naar haar kamerm) vind ik ook niet zo leuk. We hebben het er al tijden over. Heb haar al meerdere keren gemaild en er gewoon over gesproken en dan komt ze daar nu ineens mee. Aan de andere kant had ik al wel een knagend gevoel, zo van: waarom geeft ze zich toch niet op of wil ze er niet echt over praten enzo...

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:30

Ik mag niet alleen naar huis fietsen (nouja, laatste 10 minuten mag wel, dan ben ik de gevaarlijke stukken voorbij) en ik heb geen zin om altijd maar met de auto te gaan en niet te kunnen drinken..Dan houd het dus ook al snel op!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:32

Tja uitgaangsgelegenheid zit redelelijk dichtbij en ik drink niet en heb een rijbewijs, dus ja wat dat betreft... En een van mijn vriendinnen woont zelfs 5 min van de discotheek af. Maar toch ben ik er nog maar 1 keer geweest :P Gelukkig gaan mijn 2 beste vriendinnen (waaronder deze) thuis eigenlijk ook nooit uit.

Phylos

pff maar ik ben echt moe, ben toch nog aan de mail begonnen en maak hem morgen af. Welterusten mensen, klets nog lekker verder!

Dobby91

Zit ff snel terug te bladeren (lees straks alles goed terug), maar ik ga naar Tilburg. ;) alleen de Tik begint pas de 16e. :P

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:35

Weltrusten Marije. En maak je geen zorgen joh, genoeg mensen zijn geen feestbeesten! :(:)

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:36

Verrek je hebt gelijk :P.

Ohja, mijn vriend kon de 12e gesprekken voor zijn studie beginnen. Dat was het.
Beetje falend van mij haha.
Laatst bijgewerkt door Shinedown op 03-08-10 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:36

Hihi kampen voor je studie zijn volgende week. ;) De algemene TIKweek begint echt pas de 16e

edit - http://stuwww.uvt.nl/tik/ hier de site

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:49

Moest ik nou nog een vriendje in de gaten houden van 13 tm 20 augustus in Bulgarije, Sunny Beach? :D

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 08:41

xFioon schreef:
dat formulier over machtiging

Welk formulier van de machtiging? Misschien dat daar de fout bij mij zit..

Nikki_ schreef:
Moest ik nou nog een vriendje in de gaten houden van 13 tm 20 augustus in Bulgarije, Sunny Beach? :D

Die van Elise was het toch? :))

He Marije wat vervelend zo kort voor tijd :(:) Hopelijk heb je toch nog een leuke KEI-week!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:33

Fiona je kent mij toch O:)

Inmiddels heb ik via kamer zoeken ook al wat bekende koppen en ook al paar van TG. :j

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:50

Heee guys!
Ik had gister mijn afscheidfeest! poeeeeeh, echt chaos! Er waren denk wel 60 mensen :oo.
En ze hadden allemaal teveel gedronken enzo! :\
Maarja was uiteindelijk wel geslaagd!
Volgende week zaterdag ben ik al foetsie :oo

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:34

Nueve schreef:
Fiona je kent mij toch O:)

Inmiddels heb ik via kamer zoeken ook al wat bekende koppen en ook al paar van TG. :j

haha ja wij gingen nog meeten :j

Ja das waar, maar toch heb ik die niet allemaal onthouden hoor :P en van mijn studie ken ik nog niemand, hoe ken jij die dan? :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:34

astriidj schreef:
xFioon schreef:
dat formulier over machtiging

Welk formulier van de machtiging? Misschien dat daar de fout bij mij zit..

Nikki_ schreef:

Die van Elise was het toch? :))

He Marije wat vervelend zo kort voor tijd :(:) Hopelijk heb je toch nog een leuke KEI-week!

of je de uni machtigde het geld van jouw rekening af te schrijven of dat je het zelf overmaakte...