Ik draag heeeeel vaak jurkjes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:Nueve schreef:Ik vind vooral veeeeel natuurkunde voorkomen! Heel vaak van die berekeningen die ik met natuurkundige formules kan gebruiken.. Bijvoorbeeld wegschieten van bal, auto's in de file, etc.
Ik zat gister wiskunde examen te oefenen... en de eerste vragen was het echt even omschakelen, was steeds allemaal natuurkunde methode in mijn hoofd nog van vrijdag
Nueve schreef:Rond 2002 = moeilijk, rond 2007 = makkelijk, rond 2009 = iets lastiger.
Aster_ schreef:Phylos schreef:Kan iemand mij vertellen of je bij wiskunde A 1-2 2009 II die laatste vraag moet kunnen? Ik kan het nergens terug vinden in samengevat. Het lijkt me dat het dan hoort bij functies en grafieken en dat onderdeel hoeven wij niet...
In de syllabus staat ook van wel!
Cherellee_ schreef:Oke, ik geef het op om iets technisch te doen..
Voor de economen onder ons, moeten we betalingsbalans, consumeren en welvaart, goederenmarkt en europese integratie nou wel of niet? Is SE stof, maar mijn leraar zei dat het wel moest?
R_obin schreef:Cherellee_ schreef:Oke, ik geef het op om iets technisch te doen..
Voor de economen onder ons, moeten we betalingsbalans, consumeren en welvaart, goederenmarkt en europese integratie nou wel of niet? Is SE stof, maar mijn leraar zei dat het wel moest?
Nee dit hoeft niet. Produceren en welvaart ook niet.
R_obin schreef:Cherellee_ schreef:Oke, ik geef het op om iets technisch te doen..
Nee dit hoeft niet. Produceren en welvaart ook niet.
R_obin schreef:Voor de rekenmachine:
http://www.linkkabel.nl/tutorials/ticon ... zetten.htm
Ik weet niet of dit de goede is, maar iig staat op die site alles beschreven.