Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
holly schreef:Maar je wilt een website toch ook niet online gaan opbouwen? Ziet er toch ook schandalig uit tegen over bezoekers van de site, of stel ik het me verkeerd voor?
Ik bedoel, momenteel bouw ik eerst de site en dan pas plaats ik hem online, waar ik de functies als forms kan testen of ze werken. Maar dat werkt zo dus niet met een CMS systeem?
LHO schreef:_Michelle_ schreef:LHO: klopt dat die leeg zijn. Ik vond die afscheiding dmv een streep duidelijker dan zonder streep, en zoiets kan alleen gemaakt worden dan hoe ik dat nu heb gedaan. Logo is door een kennis gemaakt. Origineel een andere kleur en ik heb hem zelf deze kleur gegeven, daardoor is ie idd minder scherp geworden. Wat je had geschreven over de oscommerce webshops heb ik gelezen. Ik heb daar van tevoren ook naar gekeken en ik wilde dat eigenlijk ook omdat dat een veel goedkopere oplossing is, áls je hem zelf kan maken. En dat laatste kan ik dus niet... Laten bouwen vind ik veel te duur.
Laten bouwen ligt er aan waar je het laat doen, wat je wilt, etcetera![]()
mijnwebwinkel.nl kost ca. 250 euro per jaar. Daarvoor wil ik best een basic webshop op poten zetten die jij dan zelf invulling kan geven (geen idee of dit hier als spam gezien wordt, zoja dan hoor ik het graag). Het is eeuwig zonde om ieder jaar datzelfde bedrag te betalen (voor een redelijk, maar niet perfect product).
meikemarieke schreef:btw wat mn zusje mij nog vertelde over de vindbaarheid op google is het volgende:
Ranking in Google hangt af van verschillende factoren:
- Metatags --> Dit zijn keywords die je in je html zet, dit heb ik gedaan met de volgende keywords:
taarten, cupcakes, workshops, origineel, creatief, meike, laarman, silvolde.
- Alt-tags --> dit zijn teksten bij afbeeldingen, ook deze heb ik toegepast
- Populariteit --> Hier kan ik niets aan doen
- Titel & Domeinnaam --> Zijn toepasselijk
- Linking --> Hoeveel mensen linken naar jouw pagina en jij naar hoeveel.
- Paginanamen --> Kloppen ook goed.
Dus volgens mn zusje is het een kwestie van tijd voor ik op google fatsoenlijk te vinden ben
joyce2 schreef:oohw, dan moeten we allemaal ff klikken op je siteMoet hij populair worden qua aantal bezoekers op je site, of qua zoekopdrachten op google?
meikemarieke schreef:taarten, cupcakes, workshops, origineel, creatief, meike, laarman, silvolde.