Heb al mn leesverslagen wel weer doorgelezen maar ik weet nu niet meer wat Pietje tegen Jantje zei toen hij op zaterdagavond thuis kwam.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb al mn leesverslagen wel weer doorgelezen maar ik weet nu niet meer wat Pietje tegen Jantje zei toen hij op zaterdagavond thuis kwam.

Ik heb een schema gemaakt met elke boek de belangrijkste dingen, zoals titelverklaring, thema, genre, stijl en mn mening. Zodat die tenminste weet. En van historische romans ook de stroming en boodschap en historische tijd erbij. En goed de samenvattingen doorlezen zodat je kunt vertellen waar het over gaat. Weten hoe de personen veranderen van karakter door het boek heen. Tsja, ik moest vooral weten waarom dingen gebeurden zoals ze gebeurden zeg maar.
Echt van die lastige details, maar ik weet niet hoe ze het bij jou op school doen. 
) alle boekverslagen doorgelezen.. Vind het erg moeilijk in te schatten wat die docent allemaal gaat vragen enzo.. Nouja ik heb in elk geval alle boeken gelezen, dat scheelt denk ik wel al.. 

ik heb hierna nog muziek, eco en m&o examen. Dan ben ik klaar. Is wel heel erg veel 
Komt uiteindelijk wel goed, hoop ik! Zal hier en daar nog wel even flink wat tijd in moeten stoppen maargoed..

hihi

Nouja, die docent kennende en de manier waarop ie het zei is het wel voldoende dus 
NieneWiep schreef:Haha.Ik heb een schema gemaakt met elke boek de belangrijkste dingen, zoals titelverklaring, thema, genre, stijl en mn mening. Zodat die tenminste weet. En van historische romans ook de stroming en boodschap en historische tijd erbij. En goed de samenvattingen doorlezen zodat je kunt vertellen waar het over gaat. Weten hoe de personen veranderen van karakter door het boek heen. Tsja, ik moest vooral weten waarom dingen gebeurden zoals ze gebeurden zeg maar.
Echt van die lastige details, maar ik weet niet hoe ze het bij jou op school doen.

Straks maar weer aan de slag met poep toetsweek.
Nu alleen nog blokken voor M&O en Eco. Maar hopelijk valt dat mee.
Tralalalalaaaaaa. Ik zit foto's te kijken. heb geen zin in leren. woejswoesj