Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mies_dummy schreef:en weet je toevallig ook wat je dan kunt worden want vorig jaar op horse-event had ik daar een folder van gekregen. maar dat stond er niet bij.
mies_dummy schreef:o okee dankje voor je info sorry dat ik zoveel vraag! maar doen veel mensen deze opleiding en komen ze goed aan het werk?
vera_pino schreef:Je kunt ook een hele andere kant uit hoor dymphke, vorig jaar hebben we daar van Floor een hele uitleg over gekregen wat en hoe we moeten kiezen en wanneer. Docentschap is een van de dingen waar heel veel aandacht aan besteed wordt maar ook managen van een bedrijf, vertegenwoordiger, trainer coach enz..
Ik denk dat je het beste misschien nog contact met de school kunt opnemen en dan kunt vragen naar 1 vd Stoas docenten. Deze kunnen je het dan helemaal uitleggen.
annelinnie schreef:Zo.. ik heb net mijn eerste 4 weken stage erop zitten.. das echt even wennen na zo'n lange vakantie! echt zwaar wil ik het niet echt noemen maar het is wel echt goed opletten dat je je niet over je heen laat lopen. Gelukkig is alles goed gekomen.. en ga ik een heel leuk half jaar hebben denk ik
Chantaliiejj schreef:ik hoor verhalen over Deurne als je geen eigen paard heb dat je er eigenlijk dan niet bij hoort het hoeft natuurlijk niet waar te zijn maar dacht vraag ff aan jullie of het waar is