Respect voor de postbezorgers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Re: Respect voor de postbezorgers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:21

Zat er geen plattegrond in je boekje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:24

Nee dat rode boekje bedoel je? Daar wist ik het bestaan niet eens van af en toen een jongen mij wilde helpen heeft hij mij over dat boekje verteld maar die zat in geen enkele tas van mij...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:27

Lekker apart dan..
Zou er echt een melding van maken!

Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat!

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:35

Dat strenge beleid gaan ze als het goed is op alle vestigingen invoeren. Op sommige vestigingen gebeurd het al zo. Het is niet zo dat de teamcoach streng is, hij volgt ook alleen maar orders van bovenaf. Bij ons is het altijd heel erg gezellig. Beetje grapjes maken, praatje over vanalles en nog wat. Wij pakken zelf onze postbakken, tassen, zetten de volle tassen op de juiste containers, leggen de foutlopers in de juiste vakjes etc. Ik zit nooit iedere week achter dezelfde kast en vaak doe ik de ene wijk bij die kast en de volgende wijk weer bij een andere.

@Breezy: Misschien als je weet waar je de volgende keer moet lopen en niet het risico wil hebben dat je weer geen plattegrond hebt, kan je thuis alvast een plattegrond uitprinten. Ik heb gelukkig nu een mobiel met internet, dus als ik iets niet kan vinden dan zoek ik het op google maps op.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:45

Bij ons is het ookal in gevoerd. Maar zo streng gaat het niet ik zit wel hele tijd op me plek maar vind het ideeeal kan gewoon me vier wijken achter elkaar door sorteren en hoef niet steeds te lopen. Praten en zingen gebeurd nog volop hahah...en als ik mijn vier wijken heb gedaan ga ik rond huppelen omdingen op te ruimen..

Zaterdag wou ik vrij voor mee feestje,kreeg ik sms van mn teamcoach dat ik vrij was mits hij een prinsessencake kreeg..die dus braaaf langs gebracht zaterdag ochtend xd