Ja.. op mijn afdeling is eigenlijk alles voor mensen met lichamelijke problemen zo goed mogelijk naar oplossingen gekeken. maar me praktijkopleider vind mij niet goed omdat ik niets veranderd heb op de afdeling.. waarom ik dit niet gedaan heb? nou omdat alles prima loopt op deze manier.. en toen was ik een slechte leerling en nam ik te snel genoegen met dingen.. toonde geen leervermogen, kwam ze met allemaal voorbeelden van mensen met bv. afasie en dat ik dan bv een communicatiemiddel kan inschakelen maar dat is het nou juist.. dat had ik gedaan als het nog niet geregeld was maar dat is het wel etc.
Dusja had het toen wel even gehad.
Jet schreef:Nienke, naar je eigen visie??? Is die van hun dan niet goed? Hoe kan jij in je eentje alles veranderen op een al bestaande afdeling met mensen die er misschien al jarenlang werken of begrijp ik je verkeerd?
Wel succes natuurlijk, hoop dat je het gewoon gaat halen, als je al zo ver in de opleiding zit moet dat toch lukken lijkt me.
Froukje, wanneer ben je begonnen met de opleiding?
Wij moesten trouwens eerst een voldoende halen voor het Nederlands examen en voor het reken examen op niveau 2F. Een deel van ons in de stress, je zou ook slagen met een 5 en een 6, maar toch... Nu is dat weer een jaar uitgesteld, dus nu doen we straks wel examen, maar telt het niet mee voor slagen of niet. Ik had er geen problemen mee gelukkig, maar ik ben wel blij voor de anderen die er wel moeite mee hebben. Dit is iets van regeringswege opgesteld omdat ze daar vinden dat het niveau op het MBO te laag is.
OVerigens heb je ook nog L en B, dat heb ik gelukkig al af en dat is goedgekeurd. Hoe zijn die dingen bij jullie geregeld? Wij heoven bv. geen Engels, maar die vorig schooljaar gestart zijn hebben het weer wel...