Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fid schreef:Ik mag ook weer. Kom binnen en val meteen met de neus in de boter. Inmiddels is 1 van de 2 die heel slecht lagen al overleden.
Is hier ook iemand naar Veenendaal geweest naar de Florence nightingale geweest? En wat vonden jullie ervan?
sabine1979 schreef:4/4
Weer een onrustig begin. de verwarming doet het ook niet, enexis is onderweg, ben ik blij dat ik een electrisch kacheltje heb staan_/-\o_
Ik probeer altijd uit te slapen, doe gewoon mijn dingen overdag, ga optijd avond eten, en daarna lekker op de bank liggen, 9 van de 10 keer val ik wel in slaap, succes alvast!!
Vliendertje schreef:Hier nacht 4/4
Wat vervelend Sabine! Mag ik vragen waar jij werkt?
Als ik terug lees zie ik dat je ook flinke reeksen maakt.
Draai je alleen maar nachten?
Ik werk vanaf augustus weer nachtdienst. Gezien de onrust met personeel bij ons en ik heb aangegeven nachten wel prima te vinden, hebben ze mij veel nachten ingepland. Ik merk wel dat het nu begint op te breken. (Iedere week 3 of 4 nachten.). zit je net weer in je eigen ritme, mag je de nacht weer in en tussendoor af en toe een late dienst.
Ik wil proberen hier een beter ritme in te hebben alleen weet niet hoe.
Zijn er mensen hier die alleen maar nachten werken of veelal nachten die hun rooster met mij willen delen?
Ik werk 30 uur. Mocht het financieel haalbaar zijn wil ik wel minderen, maar dat is met de ORT nog even afwachten. Ik heb net loonsverhoging gekregen.
Qua ritme slaap ik de eerste dag gewoon goed uit. (tot 11:00 ofzo). Daarna probeer ik iets actiefs te doen. Na het avond eten weer een paar uurtjes in bed. Daarna slaap ik vanaf +- 08:30 tot minimaal 16:00 maar probeer wel wat langer. Ik heb 'droom capsules' gekocht die gelukkig goed hun best doen![]()
Succes en veel plezier nardxash
Lis_Ol schreef:Ik werk gemiddeld om de week een reeks nachten, soms ook wel meerdere weken achter elkaar (2 weken terug 3, donderdag eruit en dinsdag er weer in)
Werk 36 uur met daarnaast vooral veel late diensten (komend weekend voor het eerst in 2 jaar weer dagdiensten..)
Ik sta juist altijd optijd op als ik de nacht in ga, althans normale tijd 8.30/9.00 ivm de beesten thuis. Dan ga ik altijd wel iets doen (paardrijden, evt lunchen met vriendinnen of andere afspraken) en ga dan van 17.30/18.00 tot 20.30 nog naar bed. Dan pas avond eten en naar m’n werk.
Hoe ik tijdens mijn nachten slaap is wisselend. Lig er op z’n vroegst om 9.30 in, soms als ik nog ga rijden pas rond 11.00/11.30 en dan tot een uur of 6 max. Als ik in de avond geen afspraken heb plof ik vaak nog op de bank en pak dan nog een uurtje of iets mee
Vliendertje schreef:Hier nacht 4/4
Wat vervelend Sabine! Mag ik vragen waar jij werkt?
Als ik terug lees zie ik dat je ook flinke reeksen maakt.
Draai je alleen maar nachten?
Ik werk vanaf augustus weer nachtdienst. Gezien de onrust met personeel bij ons en ik heb aangegeven nachten wel prima te vinden, hebben ze mij veel nachten ingepland. Ik merk wel dat het nu begint op te breken. (Iedere week 3 of 4 nachten.). zit je net weer in je eigen ritme, mag je de nacht weer in en tussendoor af en toe een late dienst.
Ik wil proberen hier een beter ritme in te hebben alleen weet niet hoe.
Zijn er mensen hier die alleen maar nachten werken of veelal nachten die hun rooster met mij willen delen?
Ik werk 30 uur. Mocht het financieel haalbaar zijn wil ik wel minderen, maar dat is met de ORT nog even afwachten. Ik heb net loonsverhoging gekregen.
Qua ritme slaap ik de eerste dag gewoon goed uit. (tot 11:00 ofzo). Daarna probeer ik iets actiefs te doen. Na het avond eten weer een paar uurtjes in bed. Daarna slaap ik vanaf +- 08:30 tot minimaal 16:00 maar probeer wel wat langer. Ik heb 'droom capsules' gekocht die gelukkig goed hun best doen![]()
Succes en veel plezier nardxash