Nachtdienst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 01:42

Hier 1/5 nu.
Nieuwe opname sinds deze week, ter overbrugging. Houdt me goed bezig.

Druk nachtje nu al. Normaal erg rustig hier.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 02:05

1/2 :) hier tot nu toe ook druk geweest! Vanaf nu is het vaak wel rustig. Dus filmpje aan :)

Werkze!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 03:08

Vliendertje schreef:
1/2 :) hier tot nu toe ook druk geweest! Vanaf nu is het vaak wel rustig. Dus filmpje aan :)

Werkze!

Werkse

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 03:30

2/3 :):)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 05:32

1/4 :j

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 03:38

1/3 :wave:

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 00:40

2/4
Straks een zalmpizza gemaakt voor vannacht om te snacken met de collegga's :D

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 01:48

Present! 1/4
Werkze en geniet van de pizza :9

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 03:46

Thanks, jij ook werkse.
Pizza net op, collega vond het voor herhaling vatbaar _/-\o_

Fid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 03:27

Ik mag ook weer. Kom binnen en val meteen met de neus in de boter. Inmiddels is 1 van de 2 die heel slecht lagen al overleden.

Is hier ook iemand naar Veenendaal geweest naar de Florence nightingale geweest? En wat vonden jullie ervan?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 03:33

Fid schreef:
Ik mag ook weer. Kom binnen en val meteen met de neus in de boter. Inmiddels is 1 van de 2 die heel slecht lagen al overleden.

Is hier ook iemand naar Veenendaal geweest naar de Florence nightingale geweest? En wat vonden jullie ervan?

Pittig nachtje dus. Succes!

Nee ik ben niet geweest en ken het eigenlijk ook niet.. is dat een jaarlijks terug komend iets ?

Fid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 05:52

Nummer 2 net ook.

Ja is 2 keer per jaar. Voornamelijk uitzendbureau en zorgorganisaties. Ik had graag wat meer nieuwe dingen gezien die op de markt zijn gekomen of gaan komen.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 06:12

:(:) Geen fijne nacht dan

Hier hebben ze de handmelders gevonden -:(- -:(-

Update, politie in moeten schakelen :roll:

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:19

Ik kom mij ook melden:
Zal mij even netjes voorstellen,
Ik ben ashley 25 jaar werkzaam in de zorg op een woonzorgcentrum waar vooral ouderen wonen.
Ook is er een etage wat kortdurende opname is waarbij het de bedoeling is dat de mensen komen aansterken voor een bepaalde periode en dan naar huis gaan naar die periode of met een indicatie blijven of naar een ander zorg huis gaan.
Ik ben leerling 2de jaar niveau 3 verzorgende ig

Ik heb 3-12 mij eerste nachtdienst en heb er gelijk drie dus ik ben reuze benieuwd hoe ik het ga ervaren.
Hebben jullie misschien tips hoe jullie dat doen met slapen op de dag als voorbeeld tot hoelaat en gaan jullie na het avondeten nog even naar bed ?

Mijn dienst begint van 22.45 -7.30

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 01:12

4/4
Weer een onrustig begin. de verwarming doet het ook niet, enexis is onderweg, ben ik blij dat ik een electrisch kacheltje heb staan_/-\o_

Ik probeer altijd uit te slapen, doe gewoon mijn dingen overdag, ga optijd avond eten, en daarna lekker op de bank liggen, 9 van de 10 keer val ik wel in slaap, succes alvast!!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 09:09

sabine1979 schreef:
4/4
Weer een onrustig begin. de verwarming doet het ook niet, enexis is onderweg, ben ik blij dat ik een electrisch kacheltje heb staan_/-\o_

Ik probeer altijd uit te slapen, doe gewoon mijn dingen overdag, ga optijd avond eten, en daarna lekker op de bank liggen, 9 van de 10 keer val ik wel in slaap, succes alvast!!

Bedankt voor de tips

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 01:57

5/5
Nachtje extra ivm de onrust

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 02:18

Hier nacht 4/4

Wat vervelend Sabine! Mag ik vragen waar jij werkt?
Als ik terug lees zie ik dat je ook flinke reeksen maakt.
Draai je alleen maar nachten?

Ik werk vanaf augustus weer nachtdienst. Gezien de onrust met personeel bij ons en ik heb aangegeven nachten wel prima te vinden, hebben ze mij veel nachten ingepland. Ik merk wel dat het nu begint op te breken. (Iedere week 3 of 4 nachten.). zit je net weer in je eigen ritme, mag je de nacht weer in en tussendoor af en toe een late dienst.
Ik wil proberen hier een beter ritme in te hebben alleen weet niet hoe.

Zijn er mensen hier die alleen maar nachten werken of veelal nachten die hun rooster met mij willen delen?
Ik werk 30 uur. Mocht het financieel haalbaar zijn wil ik wel minderen, maar dat is met de ORT nog even afwachten. Ik heb net loonsverhoging gekregen.

Qua ritme slaap ik de eerste dag gewoon goed uit. (tot 11:00 ofzo). Daarna probeer ik iets actiefs te doen. Na het avond eten weer een paar uurtjes in bed. Daarna slaap ik vanaf +- 08:30 tot minimaal 16:00 maar probeer wel wat langer. Ik heb 'droom capsules' gekocht die gelukkig goed hun best doen :)

Succes en veel plezier nardxash :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 03:54

Hier 1/2.

Vind jullie reeksen sowieso best lang, gemiddeld. Wij mogen er maximaal 4 achter elkaar, maar voorkeur vanuit de planning heeft 2 of 3.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 06:52

Vliendertje schreef:
Hier nacht 4/4

Ik werk vanaf augustus weer nachtdienst. Gezien de onrust met personeel bij ons en ik heb aangegeven nachten wel prima te vinden, hebben ze mij veel nachten ingepland. Ik merk wel dat het nu begint op te breken. (Iedere week 3 of 4 nachten.). zit je net weer in je eigen ritme, mag je de nacht weer in en tussendoor af en toe een late dienst.

Zijn er mensen hier die alleen maar nachten werken of veelal nachten die hun rooster met mij willen delen?
Ik werk 30 uur. Mocht het financieel haalbaar zijn wil ik wel minderen, maar dat is met de ORT nog even afwachten. Ik heb net loonsverhoging gekregen.

Qua ritme slaap ik de eerste dag gewoon goed uit. (tot 11:00 ofzo). Daarna probeer ik iets actiefs te doen. Na het avond eten weer een paar uurtjes in bed. Daarna slaap ik vanaf +- 08:30 tot minimaal 16:00 maar probeer wel wat langer. Ik heb 'droom capsules' gekocht die gelukkig goed hun best doen :)

Bedankt voor de heldere uitleg hier heb ik veel aan.
Dankjewel.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 13:27

Ik werk gemiddeld om de week een reeks nachten, soms ook wel meerdere weken achter elkaar (2 weken terug 3, donderdag eruit en dinsdag er weer in)
Werk 36 uur met daarnaast vooral veel late diensten (komend weekend voor het eerst in 2 jaar weer dagdiensten..)

Ik sta juist altijd optijd op als ik de nacht in ga, althans normale tijd 8.30/9.00 ivm de beesten thuis. Dan ga ik altijd wel iets doen (paardrijden, evt lunchen met vriendinnen of andere afspraken) en ga dan van 17.30/18.00 tot 20.30 nog naar bed. Dan pas avond eten en naar m’n werk.

Hoe ik tijdens mijn nachten slaap is wisselend. Lig er op z’n vroegst om 9.30 in, soms als ik nog ga rijden pas rond 11.00/11.30 en dan tot een uur of 6 max. Als ik in de avond geen afspraken heb plof ik vaak nog op de bank en pak dan nog een uurtje of iets mee :))

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 17:59

Lis_Ol schreef:
Ik werk gemiddeld om de week een reeks nachten, soms ook wel meerdere weken achter elkaar (2 weken terug 3, donderdag eruit en dinsdag er weer in)
Werk 36 uur met daarnaast vooral veel late diensten (komend weekend voor het eerst in 2 jaar weer dagdiensten..)

Ik sta juist altijd optijd op als ik de nacht in ga, althans normale tijd 8.30/9.00 ivm de beesten thuis. Dan ga ik altijd wel iets doen (paardrijden, evt lunchen met vriendinnen of andere afspraken) en ga dan van 17.30/18.00 tot 20.30 nog naar bed. Dan pas avond eten en naar m’n werk.

Hoe ik tijdens mijn nachten slaap is wisselend. Lig er op z’n vroegst om 9.30 in, soms als ik nog ga rijden pas rond 11.00/11.30 en dan tot een uur of 6 max. Als ik in de avond geen afspraken heb plof ik vaak nog op de bank en pak dan nog een uurtje of iets mee :))

Dank voor je duidelijkheid.
Het zal voor mij ook richting half 9 worden eerder dat ik in bed lig na een nachtdienst aangezien ik eerst moet eten voor mij medicatie.
Dag ervoor heb ik school dus vroeg opstaan komt wel goed zal alleen even kijken worden dat ik niet al te vroeg naar bed ga.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 09:26

Vliendertje schreef:
Hier nacht 4/4

Ik werk in de beveiliging, noodopvang bij asielzoekers. Ik heb nu vroege dienst, gelukkig niet altijd nachten _/-\o_

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 03:58

1 van 5 :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 07:55

2/5 rustig verlopen :)