Over een paar dagen zou ik niet moeilijk doen, maar dit duur nu wel erg lang.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milatje schreef:Heb de overname van de praktijk inderdaad afgezegd. Is geen doen als je geld moet lenen bij een bank als startende.
Wat een raar verhaal rondom die sollicitatie bij je man in het bedrijf..
En hoeveel ervaring moest je hebben voor schoonmaken? Iedere gek kan toch een doekje in zn handen pakken?
Sonja_vR schreef:milatje schreef:Heb de overname van de praktijk inderdaad afgezegd. Is geen doen als je geld moet lenen bij een bank als startende.
Wat een raar verhaal rondom die sollicitatie bij je man in het bedrijf..
En hoeveel ervaring moest je hebben voor schoonmaken? Iedere gek kan toch een doekje in zn handen pakken?
dat valt nog vies tegen weet ik uit de praktijk... als ik kijk naar wat collegaas van me soms achterlieten vroegah... echt shocking.
Of de bende die je na vakantieperiodes tegen kwam als er een paar weken vakantiekrachten hadden gewerkt... dan kan de gemiddelde 18 jarige als je geluk hebt net een stofzuiger hanteren... maar verder
(Tuurlijk zijn er genoeg jongeren die wel van aanpakken weten... maar ik ben ze in mijn werk door de jaren heen nog niet tegen gekomen... maar ook genoeg 30 a 40 plussers die er niets van bakken.
_Deco_ schreef:Dit CV wilde ik even met jullie delen:
http://www.rleonardi.com/interactive-resume/
Ben een stille meelezer al een tijdje. Ook op zoek naar werk, ben opgeleid in 1 richting maar wil iets heel anders. Mijn ervaring is ook dat ze precies de juiste opleiding voor de functie zoeken en veel werkervaring willen, terwijl ik van mening ben dat iemand met de juiste motivatie en competenties het werk ook goed kan uitvoeren. Maar ik blijf proberen, ben nu behoorlijk ongelukkig met het werk wat ik doe.
vuurneon schreef:Ik geloof dat ook ik gewoon word afgewezen op poetswerk, meer dan 10 jaar ervaring maar tja door de leeftijd word je ook gelijk duurder. Een 17 jarige kan hetzelfde werk ook prima doen immers... Deed ik toen ook
RoodZonnetje schreef:Superleuk dat CV
Waar solliciteren jullie op als werk in je eigen branche niet erg opschiet? Ik ben vrij specifiek opgeleid (WO Psychologie) en heb wel wat ervaring, maar onvoldoende om in deze tijd blijkbaar werk te vindenMag op zich niet klagen want ik werk parttime als psycholoog, maar heb meer centjes nodig (zag net wat bijstand is, men, dat is net aan mijn huur :/). Maar waar kan ik nu het beste op mikken qua functies? Mijn plan is (vanzelfsprekend) om door te solliciteren in mijn gewenste richting tot ik wél aangenomen word. Maar wat zijn nu banen waar ik in de tussentijd kans maak?? Aantal uitzendbureaus heeft al laten weten niets met me te kunnen...