Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Ineke2 schreef:Kwayin, wat fijn zeg... Op zo'n manier blijk van waardering heb ik ook nog nooit gehad hoor. Wel een keer dat de manager mij in zijn kantoor riep en vertelde dat de 1 van mijn klanten zo blij was met de service die ik gaf
Ik heb écht een job uit de duizend, dat besef ik maar al te goed. Mijn allereerste werkdag, een van de eerste dingen die mijn bazin tegen me zei: "geen stress, niet zenuwachtig zijn. Ik ben van mening dat mensen die relaxed zijn, en die gelukkig zijn in hun werk, veel betere werknemers zijn."
Een heel verschil met mijn vorige, die je als een havik in het oog hield, en als ze je op het kleinste foutje kon betrappen zich niet schaamde om voor al je collega's en zelfs klanten opmerkingen te sneren als "dat schrijf je met dubbel 't'. Nederlands, dat vak heb je toch wel ooit gekregen op school?" (en die smiley zet ik er niet zomaar, zo'n kop moet je er dan bijdenken).
Balen Winged! Dat is altijd een vervelend gevoel, als je een job ziet die op je lijf geschreven staat, en dat zij precies vinden van niet.
solarpleure schreef:Gefeliciteerd Purny!!
Ik had vandaag weer een afwijzing te pakken :'( vanaf donderdag weer verder. Ik wil gewoon graag verder met m'n leven, ik heb het gevoel stil te staan en daar hou ik helemaal niet van