Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

viefdepief schreef:Ik vond hem wel raar soms.
Die vraag bijvoorbeeld waar je getallen in moest vullen
Ik dacht slim te zijn door 4.000 in te vullen, maarja was natuurlijk weer niet slim
Wiskunde bereid ik me op het ergste voor. Heb het hele jaar geen voldoende kunnen halen...

Narya schreef:Ik vond dat er meerdere antwoorden goed zouden kunnen zijn, het ligt er maar aan hoe je ertegen aan kijkt. 35% tegenover 80% kan zijn dat het werkt, maar ook dat het niet overtuigend genoeg is, lijkt mij.

viefdepief schreef:Narya schreef:Ik vond dat er meerdere antwoorden goed zouden kunnen zijn, het ligt er maar aan hoe je ertegen aan kijkt. 35% tegenover 80% kan zijn dat het werkt, maar ook dat het niet overtuigend genoeg is, lijkt mij.
Oke, zo..
Blijkbaar niet zo diep nagedacht maar "gewoon" het goeie antwoord in gevuld![]()
Wonderbaarlijk!!
Mloes schreef:@viefdepief; jij gaat trouwens ook naar de UT? Op kamers of gewoon heen en weer reizen? En ga jij naar die introweek?
Mensen en de school goed leren kennen.
Kim_89 schreef:Die vraag waar je het getal in moest vullen had weinig met Duits te maken. Dat is meer een inzichtsvraag over de tekst en vond ik niet helemaal gepast
Is de normering voor Duits altijd 0?
Niet dat ik er niet blij mee zou zijn ofzo, maar het is wel vreemd.
Tomaatje schreef:Ff opscheppenIk ga van 3 tot en met 10 juni op vakantie naar Ierland. Naar http://www.castleleslie.com. Elke dag 4 uur les, waarvan 2 uur dressuur en 2 uur cross. Eindexamen cadeau van mijn ouders... Mhuahahaha
Maar nu eerst nog maar ff scheikunde makenEn ik was vanmorgen nog ziek
viefdepief schreef:Mloes schreef:@viefdepief; jij gaat trouwens ook naar de UT? Op kamers of gewoon heen en weer reizen? En ga jij naar die introweek?
Ja klopt!
Ja ik ga naar de introductieMensen en de school goed leren kennen.
Kom er zelfs helemaal alleen met het vliegtuig uit Frankrijk voor terug
Ga jij ook naar de UT??
( als ik slaag )

Hoe het programma er precies uit gaat zien is geloof ik nog niet bekend. De introductie zal plaatsvinden van dinsdag 21 t/m donderdag 30 augustus
Zucht.
Dat wordt nog flink oefenen, moet toegeven dat ik al 4 weken niks gedaan heb

Of ben ik nou gek? viefdepief schreef:Leuk
Ik ga Toegepaste Communicatie Wetenschappen doen
Balen Splash
Ik stel het nog even uit. Om 15.00 uur ga ik echt beginnen *beloofd*