Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kim_RC schreef:Wij mogen geen eens eten of drinken meenemen, dus wees blij als je überhaupt wat mee mag nemen haha
Pauley schreef:Hier ook net scheikunde gehad![]()
Hij ging zo slecht, ik vond hem ook veel te lang (meer kinderen uit mijn klas hadden dit)
yvettt02 schreef:Nou net scheikunde gehad. Wat. Een. Drama.
Hoe ging jullie eerste dag?
Vond dat er weinig variatie was qua opdrachten, veel van hetzelfde. Leek voor geen meter op eerdere examens, en ik heb 2013 tm 2018 gemaakt om te oefenen. Vond hem ook echt te lang, had geen tijd over om tussendoor overgeslagen opdrachten nogmaals te bekijken. Terwijl tijdens het oefenen had ik steeds netjes en kwartiertje tot een halfuurtje over.
FlameHorse schreef:Scheikunde was hier ook een slachtveld. Ging bij mij heel wisselend en had met niet af. Vragen waren soms ook echt vaag idd en de makkelijkere vragen kwamen ergens bij het eind pas. Niemand had hem hier af. Schk docent was echt heel erg chagrijnig. Ik heb in ieder geval geklaagd bij het LAKS. Met een beetje geluk heb ik denk ik net een voldoende hopelijk. Maakt voor mij ook niet zo heel veel uit, kan een dikke 4 hebben en kan mijn gem. van CE makkelijk met Frans en Engels ophalen gelukkig.
_Floortje schreef:Elvirawortel schreef:Bij Nederlands heb ik de oriëntatietoets gemaakt, examenbundel verder doorgelezen en een proefexamen gemaakt. Voor Engels ga ik ook proefexamen maken en de lijst van Leiden leren
Wat is de lijst van Leiden?