Jup ik dacht het ook al! Vorig jaar heb ik hem geloof ik gemaakt, is er iemand die het leuk vindt om voor ons examenjaar ( ) te doen? Wat mij betreft kan het ook wel lekker simpel gehouden worden, zodra we de tweede pagina bereiken kijk ik toch nooit meer naar de op
Ik heb hetzelfde, na dit schooljaar wordt het wel erg serieus
Als er iemand anders is die de OP wil maken zeg dit dan beetje voor woensdag/donderdag want volgende week is al mijn laatste week vakantie en ga ik nog erg veel dingen doen, dus dan kan ik een beetje op tijd informatie verzamelen...
Aan de ene kant heb ik er echt nul zin in om weer naar school te gaan omdat ik stiekem ook wel een beetje tegen alle toetsen,lessen en natuurlijk examens op zie, maar aan de andere kant heb ik ook wel zin in dit jaar omdat ik gewoon ontzettend uitkijk naar de periode ná V6 (studie maar ook examenreisjes enzo)
Nieuw topic is best een goed idee! (weet je nog dat we in de 2e/3e makkelijk 300 pagina's volpraatten ). Ik weet niet of ik zoveel zin heb in wat hierna komt. Aan de ene kant wel, ik ga wss een tussenjaar doen. Maar aan de andere kant heb ik niet zo'n zin in alle verantwoordelijkheden dan
Ja... 2e/3e, goede tijden . We hebben gewoon allemaal een leven gekregen denk ik . Zal volgend jaar wel erg rustig worden met alle projecten en toetsen. Voordeel van laatste jaar vind ik wel dat we alleen nog maar toetsen in de toetsweek hebben. Dit jaar had mijn school het toetsrooster echt verschrikkelijk verpest waardoor wij niet normaal konden plannen. Het was erg onlogisch allemaal. Dit jaar kunnen ze er niet heel veel aan verpesten hoop ik...
Het is idd zo'n raar gevoel ook als je naar die tijd terugkijkt. Ik heb zelf helemaal niet het gevoel dat dat lang geleden is, voor mij voelt dat echt als vorig jaar Ik kom hier volgend jaar wel lekker langs om te klagen hoor! Wij hebben gelukkig in de hele bovenbouw alleen maar toetsen in de toetsweek. Behalve so's dan, maar die waren wel lekker om je cijfers op te halen. Hopelijk is het dit jaar beter voor je! Mijn boeken zijn trouwens ook al binnen. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten de doos open te maken
Oahh ik heb hetzelfde! Aan de ene kant best wel zin in, laatste jaartje nog even knallen en dan gaat er veel veranderen. Maarja, knallen betekent héél veel leuke dingen voorbij laten gaan maar ik ben gelukkig wel redelijk gemotiveerd voor komend jaar
Haha ja zo'n verschil in aantal pagina's. Ben benieuwd hoeveel het e rkomend jaar worden (en of we dan ook eindelijk toekomen aan een meeting.. als afsluiter ofzo van een bijna gehele schoolperiode die we toch een soort van met elkaar doorgemaakt hebben. Of zouden we daarna nog doorgaan met eerstejaars studenten :p)
Dat lijkt me inderdaad best een leuk idee, dit jaar wel een meeting met hopelijk meer dan 3 mensen die kunnen . Ja, misschien komt er wel een eerstejaars WO topic, want ik weet zeker dat er van mijn studie geen gaat verschijnen . Kunnen we in ieder geval nog doorpraten, maarja dat duurt natuurlijk nog dik een jaar. Gefeliciteerd Gerbrich!
Haha ik zie nu pas dat we inderdaad dit jaar maar 48 pagina's hebben Vergeleken met de (heeel) oude topics is dat echt weinig haha.
Gelukkig heb ik mijn Iddink boeken nog niet, dan voelt het alsof school gelijk mega dichtbij komt. Maar eigenlijk is het nog ruim anderhalve week.. Toetsen hebben wij trouwens officieel allemaal in de toetsweken, en dat geldt dan ook voor de exacte vakken, maar voor de andere vakken is het gewoon verspreid (helaas).
Haha ja een meeting volgend jaar zou wel leuk zijn als er wat meer mensen kunnen! En ik stem voor een aansluitend topic, alhoewel dat waarschijnlijk nog veel meer mensen gaat opleveren die dan ook naar het WO gaan
Haha Guusje, wel waar! Maar aan de andere kant heb ik ook ontzettend zin om gewoon na V6 een 'volgende levensfase' in te gaan
Ach hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Dan halen we de 100 pagina's vàst weer :p
Reusje_xx
Geplaatst: 09-08-17 10:00
Ik ben dus niet de enige die het allemaal veel te snel vind gaan. Ik zit in een bepaalde vriendengroep, die allemaal hetzelfde jaar met tto zijn begonnen. Maar afgelopen jaar heeft de eerste Havo 5 afgerond. Dat je dus opeens niet meer allemaal op dezelfde school zit, is heel gek.
Mijn school heeft hun hele systeem omgegooid en vanaf volgend jaar krijgt iedereen dus 3 keer een pww. Met daarvoor een huiswerkvrijeweek. Een vriend van me zit in de leerlingenraad dus die gaat kijken of die week ervoor ook nog 40 minutenrooster kan worden. Voor mij volgend jaar wordt dat dus 2 keer een SEweek, dat zal wel pittig worden.
Oh wij hebben standaard 4 SE weken zelfs Als jullie week ervoor zo chill is dan komt dat echt wel goed hoor! Hebben wij helaas nooit, soms zelfs week ervoor nog toetsen.
Doorgaan met z'n allen lijkt me wel heel leuk! Ik ga wss een tussenjaar doen, dus echt een topic voor mij is er ook niet haha. Maar dan kan ik alvast kijken hoe het allemaal gaat worden! En oh ja, ik ga wss hbo doen, dus dan gaat het al helemaal mis En dat dus Guusje, ik wil helemaal niet groot worden! Dat is wel lekker hoor Ilse. Ik ben een van die gemotiveerde mensen die geen idee heeft hoeveel SE-weken ze heeft Dat zie ik op school wel weer!
Jongens, even een mooi moment! Vandaag was ik Shan aan het longeren met niks van hulpteugels of iets. En toch zakte hij! Een erg bijzonder moment, want eerst deed hij dat nooit. Dat betekent dat hij nu gelukkig eindelijk zijn rug gaat gebruiken!