Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar goed plan! Wie maakt hem? 
) te doen? Wat mij betreft kan het ook wel lekker simpel gehouden worden, zodra we de tweede pagina bereiken kijk ik toch nooit meer naar de op

).
. We hebben gewoon allemaal een leven gekregen denk ik
. Zal volgend jaar wel erg rustig worden met alle projecten en toetsen. Voordeel van laatste jaar vind ik wel dat we alleen nog maar toetsen in de toetsweek hebben. Dit jaar had mijn school het toetsrooster echt verschrikkelijk verpest waardoor wij niet normaal konden plannen. Het was erg onlogisch allemaal. Dit jaar kunnen ze er niet heel veel aan verpesten hoop ik...
maar ik ben gelukkig wel redelijk gemotiveerd voor komend jaar 
als afsluiter ofzo van een bijna gehele schoolperiode die we toch een soort van met elkaar doorgemaakt hebben. Of zouden we daarna nog doorgaan met eerstejaars studenten
:p)
. Ja, misschien komt er wel een eerstejaars WO topic, want ik weet zeker dat er van mijn studie geen gaat verschijnen
. Kunnen we in ieder geval nog doorpraten, maarja dat duurt natuurlijk nog dik een jaar. Gefeliciteerd Gerbrich!
Het opgroeien gaat me allemaal veel te snel. 
Vergeleken met de (heeel) oude topics is dat echt weinig haha. 

Als jullie week ervoor zo chill is dan komt dat echt wel goed hoor! Hebben wij helaas nooit, soms zelfs week ervoor nog toetsen.
Dat zie ik op school wel weer!
lang geleden ooit gemeld hier
mocht er binnenkort een v6 topic komen dan meld ik me weer